تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
کد خبر : 74007

گام رو به جلوی دمکرات ها برای استیضاح ترامپ

گام رو به جلوی دمکرات ها برای استیضاح ترامپ

دهها نماینده دمکرات عضو کنگره آمریکا به طرح موضوع استیضاح ترامپ در کنگره رای داده و از آن حمایت کردند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از نشریه هیل ، الکساندر گرین نماینده دمکرات آمریکا روز چهارشنبه طرحی را ارائه داد که مجلس نمایندگان اقدام موثری را برای استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا انجام دهد.

این نشریه افزود: جمع زیادی از دموکرات ها همراه با برخی از نمایندگان جمهوریخواه به طرح این موضوع در مجلس رای دادند. ۹۴ نماینده دموکرات برای متهم کردن ترامپ به ایجاد تنش های نژادی از الکساندر گرین نماینده تگزاس حمایت کردند. این اتفاقات در پی درخواست ترامپ از چهار قانونگذار زن رنگین پوست برای بازگشتشان به کشورهای دیگر صورت گرفته است.

پیشتر این چهار نماینده زن رنگین پوست خواستار رویکرد قاطع‌تر نمایندگان دمکرات کنگره علیه اظهارات نژادپرستانه ترامپ شدند تا روند استیضاح وی با جدیت بیشتری دنبال شود.

رییس جمهوری آمریکا از روز یکشنبه در سلسله یادداشت های توئیتری خود، به چهار زن رنگین پوست از خانواده مهاجران به آمریکا حمله کرده و خواستار اخراج آنها از آمریکا شده است. وی همچنین آنان را با سخنانی ناخوشایند، نفرت انگیز و انزجارآور مورد حمله قرار داد.

ترامپ روز دوشنبه نیز از این چهار نماینده زن کنگره انتقاد کرده و گفته بود که، خیلی جالب است ببینید زنان ترقی‌خواه دمکرات عضو کنگره که خودشان در اصل از کشورهایی می‌آیند که فاجعه بار است، حالا با صدای بلند و به شکلی شرورانه به مردم آمریکا، یعنی عظیم‌ترین و قوی‌ترین ملت دنیا، می‌گویند دولت ما چطور باید اداره شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.