تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 72694

هشدار عضو شورای شهر تهران به شهردار درباره خطر کج شدن برج میلاد

هشدار عضو شورای شهر تهران به شهردار درباره خطر کج شدن برج میلاد

فراهانی از شهرداری تهران و سازمان‌های وابسته خواست نسبت به ایمن سازی گودال جنب برج میلاد اهتمام ویژه‌ای از خود نشان دهند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از   باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه دوم تیرماه) برگزار شد، نسبت به لزوم توجه و پایدار و ایمن سازی گودال جنب برج میلاد به شهردار تهران و سازمان‌های وابسته تذکر داد و اظهار کرد: گود رها شده در کنار مرکز همایش‌های برج میلاد ضایعه‌ای است که وجود آن حدود ۵ سال است که شهر را آزار می‌دهد و بلاتکلیفی این گود فضای شهر و تاب آوری را دچار چالش کرده و خطر‌های بالقوه‌ای را برای برج میلاد ایجاد کرده است.

وی افزود: موضوع پیگیری وضعیت گود رها شده کنار برج میلاد از آغاز فعالیت شورای پنجم در دستور کار قرار گرفت و تاکنون در خصوص تعیین تکلیف این گود در صحن شورا از سوی اعضای شورا تذکرات متعددی داده شده و نشست‌ها و بازدید‌های بسیاری نیز انجام شده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: متأسفانه علی رغم پیگیری‌های اعضای کمیسیون‌های معماری و شهرسازی، عمران و حمل و نقل و با گذشت ماه‌ها از آن هنوز نه طرح جامع مربوط به اراضی برج میلاد تهیه شده و نه در خصوص گودبرداری مجاور این برج تعیین تکلیف شده است.

فراهانی تصریح کرد: علاوه بر این متأسفانه تاکنون شهرداری تهران در پاسخ مکاتبات و پیگیری‌های سازمان بازرسی کل کشور از سال‌های ۹۶ تا ۹۸ در خصوص پایدار و ایمن سازی گودال جنب برج میلاد تهران و خطر کج شدن آن برج اقدام جدی انجام نداده است که این امر منجر به پیگیری موضوع از سوی معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از شهردار تهران شده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: من به عنوان نماینده مردم تهران در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شورا‌های اسلامی کشور درباره لزوم توجه به ایمن سازی گودال جنب برج میلاد به شهردار تهران تذکر می‌دهم و انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به مسئله گودال برج میلاد تهران توجه کند و این تهدید را با تحرک بخشیدن به سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی به فرصتی برای رشد و توسعه اقتصاد و سرمایه‌گذاری شهری تبدیل کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.