تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر : 72432

جزئیات سفر داماد رئیس‌جمهور به آذربایجان‌شرقی؛

داماد روحانی از تبریز کاندیدای مجلس می شود؟

داماد روحانی از تبریز کاندیدای مجلس می شود؟

برخی محافل سیاسی از مهدی زاده بعنوان نامزد یکی از حوزه های انتخابیه‌ی اهر و یا تبریز یاد میکنند. اینکه نامبرده خود را برای حوزه انتخابیه اهر آماده میکند یا تبریز ، هنوز معلوم نیست.

به گزارش  پیک هشترود به نقل از آناج، طبق اخبار رسیده، کامبیز مهدی‌زاده داماد رئیس جمهور، در روزهای اخیر بهمراه جمعی از چهره‌های سیاسی تبریز از برخی کارخانجات آذربایجان‌شرقی بازدید نموده است.

وی اصالتا آذربایجانی و زاده‌ی شهر اهر است. مهدی‌زاده همچنین پنجشنبه گذشته با برخی از اعضای نظام مهندسی تبریز جلسه‌ای ترتیب داده بود.

داماد روحانی تاکنون برای کاندیدا شدن در انتخابات آتی مجلس فعالیت آشکاری آغاز نکرده، اما جلسات و سفرهای غیررسمی او به تبریز و اهر نشان میدهد که در حال ارزیابی است.

برخی محافل سیاسی از او بعنوان نامزد یکی از حوزه های انتخابیه‌ی اهر و یا تبریز یاد میکنند. اینکه نامبرده خود را برای حوزه انتخابیه اهر آماده میکند یا تبریز ، هنوز معلوم نیست.

غلامرضا منصوری یکی از فعالین سیاسی با اشاره به جلسه اخیر مهدی‌زاده با اعضای نظام مهندسی تبریز در کانال تلگرامی خود نوشته بود:

“بالاترین افتخار ایشان داماد رئیس جمهوری است. رئیس جمهوری که بوی ناکارآمدیش چنان تند و آزاد دهنده است که رفقای دیروز و پریروزش با هزار بهانه از او فاصله میگیرند. برخی ها میخواهند از آقای مهدی‌زاده یک چهره‌سازی رانتی ایجاد کنند. این عزیزان شاه داماد را آورده‌اند جلسه تا آرام‌آرام مورد بهره‌برداری قرار گیرد. ترتیب جلسه با نظام مهندسی و اختصاص ظرفیت اداری یک سازمان تخصصی به امور سیاسی ظلم به اعتماد متخصصین شهر است.”

گفتنی است کامبیز مهدی‌زاده چند ماه گذشته و پس از آنکه بعنوان معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین‌شناسی منصوب شد، با انتقاد افکار عمومی از مسئولیت خود استعفا داد و در معاونت علمی،فناوری رئیس جمهور مشغول به کار شد.

مسعود پزشکیان تنها فردی بود که بعنوان حامی مهدی‌زاده ظاهر شد و اظهار داشت: نباید بخاطر نسبت فامیلی از ظرفیت افراد محروم شویم. کارنامه‌ی علمی و اجرایی داماد رئیس جمهور برای سازمان زمین شناسی بسیار مناسب بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.