تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کد خبر : 72336

انتقاد رئیس دادگستری هشترود از وضعیت بد آسفالت معابر شهر

انتقاد رئیس دادگستری هشترود از وضعیت بد آسفالت معابر شهر

رئیس دادگستری هشترود با انتقاد از وضعیت بد آسفالت معابر و کوچه های این شهر گفت: معابر عمومی بیشتر از اینکه شبیه کوچه و معبر باشند، شبیه زمین های شخم زده کشاورزی هستند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، رحیم استادی رئیس دادگشتری هشترود صبح امروز در جلسه مشترک با اعضا شورای شهر و سرپرست شهرداری هشترود اظهار کرد: وضعیت ورودی‌های شهر نیز بسیار نامناسب بوده و تا به حال کاری اساسی برای بهسازی ورودی‌ها از طرف شهرداری انجام نشده است.
وی یادآوری کرد: متأسفانه چاله‌های موجود در سطح شهر به گودال‌های بزرگ تبدیل شده و به مال مردم آسیب می‌زند و مسبب این آسیب‌ها و ضررها، شهرداری هشترود است.

استادی اضافه کرد: عمده ترین مشکل هشترود از لحاظ عمران و آبادانی، وضعیت بسیار بد آسفالت معابر، بی سامانی ورودی‌های شهر و برچیده نشدن سد معبر است که هر سه مورد در حوزه اختیارات شهرداری است.

دادستان عمومی و انقلاب هشترود نیز در این جلسه با انتقاد از کمبود فضای سبز در این شهر گفت: وضعیت تنظیف شهری، وضعیت پیاده روها، راه ارتباطی مزار شهدای گمنام و چندین مورد دیگر بسیار نامطلوب بوده و مردم گله مند هستند.

شاهرخ اسداللهی ادامه داد: راه ارتباطی مزار شهدای گمنام اصلاً مناسب نیست و تذکرات مکرر در این مورد به شهرداری مؤثر واقع نشده و کاری برای آسفالت محدوده مزار شهدای گمنام انجام نگرفته است.

وی با بیان اینکه اعمال قانون باید توأم با احترام و تکریم مردم باشد، یادآوری کرد: هیچکس حق ندارد با مردم به تندی برخورد کند، زیرا مردم ولی نعمت مسئولان و زحمت کشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و اگر کسی به هر بهانه‌ای با مردم برخورد مناسب نداشته باشد، برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.