تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
کد خبر : 72284

فرمانده سپاه ناحیه هشترود:

چهاردهم خرداد روز احساس وظیفه دلهای آگاه برای استحکام پیوند وفاداری نسبت به حضرت امام(ره) است

چهاردهم خرداد روز احساس وظیفه دلهای آگاه برای استحکام پیوند وفاداری نسبت به حضرت امام(ره) است

سرهنگ جعفر غیابی گفت: در روز چهارده خرداد دلهای آگاه، بیشتر از همیشه احساس می کنند که باید پیوند و وفاداری خود را با بنیان مستحکمی که آن معمار بزرگ انقلاب در این سرزمین بنا نهاد , تجدید و ابراز کنند.

سرهنگ جعفر غیابی فرمانده سپاه ناحیه هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با اشاره به اینکه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) صیانت از ارزش‌های انقلاب است، گفت: بزرگداشت امام خمینی(ره) در واقع تجلیل از تفکر و آرمانی است که آن انسان والا در این راه، مجاهدت و خود را مخلصانه فدا کرد.

 

وی افزود: مناسبت سالگرد امام (رضوان الله تعالی علیه)، هم وسیله ای است برای ملت ایران تا محبت و ارادت و احترام خود را نسبت به امام عزیز و بزرگوار بار دیگر تجدید کند، و هم فرصتی است برای این که دلهای شیفته ی امام و اصول و راهبردهای آن بزرگوار، وفاداری خود را به اصول و خط امام و اهدافی که ایشان ترسیم کردند، نشان دهند.

 

غیابی اظهار داشت: اگرچه اظهار اخلاص و پیوند دلهای مردم با آن شخصیت برجسته و فراموش نشدنی تاریخ ما در مراسم بسیاری در طول سال بروز پیدا می کند، اما چهاردهم خرداد خصوصیتی دارد، همراه با خاطره غم انگیز فقدان این نعمت بزرگ الهی از میان ماست، لذا در چنین روزی دلهای آگاه، بیشتر از همیشه احساس می کنند که باید پیوند و وفاداری خود را با بنیان مستحکمی که آن معمار بزرگ انقلاب در این سرزمین بنا نهاد , تجدید و ابراز کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هشترود تاکید کرد: امسال نیز همانند سنوات گذشته اقشار مختلف مردم از هشترود در روز چهاردهم خرداد در قالب هیات رزمندگان اسلام و با برگزاری عزاداری خیابانی و تجمع در مسجد جامع، یاد و خاطره آن امام بزرگوار را گرامی خواهند داشت.

 

پایان پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.