تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کد خبر : 72005

مروری بر ترکیب احتمالی شهرآورد یازدهم؛

از عرض اندام تازه واردها تا مچ اندازی قدیمی ها/ ردای وکالت مردم هشترود و چاراویماق بر تن چه کسی خواهد نشست؟

از عرض اندام تازه واردها تا مچ اندازی قدیمی ها/ ردای وکالت مردم هشترود و چاراویماق بر تن چه کسی خواهد نشست؟

با وجودی که هنوز چند ماه تا شروع فعالیت قانونی، انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی باقیست، همگام با سایر شهر های استان کاندیداهای احتمالی مجلس دهم در حوزه انتخابیه شهرستان های هشترود و چاراویماق، نیز بیکار ننشسته، و با ترکیبی از افراد تازه نفس و سیاستمداران کهنه کار، سوت آغاز فعالیت های انتخاباتی را به صورت غیر رسمی، به صدا در آورده اند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، با نزدیک شدن به روزهای پر تب و تاب انتخابات مجلس، کاندیداهای این عرصه در حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق هم خود را برای حضور در عرصه ی رقابت با رقبا محیا می کنند، در روزهای باقی مانده تا دوم اسفند، یعنی روز آغاز ثبت نام از کاندیداها، هستند کسانی که از حضور منصرف می شوند و باز هستند کسانی که به یکباره وارد عرصه می شوند و هیچ کس نمی تواند پیش بینی دقیقی از این فضا داشته باشد.
پیک هشترود بدنبال ایجاد فضای پرشور انتخاباتی در منطقه
پیک هشترود تصمیم دارد در روزهای باقی مانده تا آغاز ثبت نام از کاندیداها به‌منظور ایجاد فضای شور و نشاط برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان هشترود، اقدام به انتشار اسامی نامزدهای احتمالی شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق کرده ولی این به معنای قطعی بودن حضور این افراد نبوده و تنها بر اساس گمانه‌زنی‌های محافل سیاسی و برخی شنیده‌های موجود منتشرشده است.

اگرچه احراز و یا عدم احراز صلاحیت کاندیداها مهمترین نکته در رقابت های مجلس یازدهم خواهد بود، اما اخبار واصله بازگو کننده این واقعیت است که انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق متفاوت تر از گذشته و با حضور چهره های مختلف برگزار می شود. در این راستا اسامی افراد برای حضور در این عرصه مبحثی است که می تواند مورد توجه عامه ی مردم واقع شود. اما آنچه قابل تأمل است تعدادی از این افراد تنها به جهت مطرح کردن خود و یا انگیزه های دیگر حضور پیدا کرده اند که در آینده نزدیک مردم از قصد و نیت آنها آگاهی پیدا خواهند کرد.
لیست ذیل تنها براساس تماس کاندیداها یا مدیران رسانه ای آنها با دفتر تحریریه پیک هشترود، گمانه زنی رسانه ای و با رصد فضای انتخاباتی منتشر شده و صحت آن به هیچ وجه مورد تایید نیست. لازم به ذکر است در این لیست فقط مشخصات افراد آورده شده و در گزارشات بعدی تک تک این کاندیداها بررسی خواهند شد.

 

 

اسامی کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق (به ترتیب حروف الفبا)

 

۱) غلامحسین آزاد، وی اصالتا هشترودی و ساکن تهران است و مسئولیت فعلی وی نیز مشاور عضو هیات رئیسه مجلس شورای می باشد و در انتخابات این دوره جزو چهره های تازه وارد محسوب می شود.

۲) حجت الاسلام هاشم اللهیارپور، وی اصالتی چاراویماقی دارد و مسئولیت فعلی وی نیز ریاست اداره امور فرهنگی ایران خودرو می باشد.

۳) سید حمزه امینی، وی نماینده کنونی مردم هشترود و چاراویماق در مجلس است.

۴) رحیم بلالزاده، وی سابقه فرمانداری شهرستان چاراویماق را بر عهده داشت اما در سال گذشته تغییر یافت و جز تازه واردهای انتخابات مجلس به حساب می آید.

۵) جعفر پاشائی، وی هم اکنون به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی فعالیت می کند.

۶) تیمور جاوید، وی اصالتا اهل هشترود می باشد و فعلا نیز به مشاور شهردار منطقه ۱۶ تهران و مشاور عضو هیات رئیسه مجلس فعالیت می کند.

۷) حجت الاسلام محمد شاهی عربلو، وی ۲ دوره نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس بود و مسئولیت کنونی وی نیز مدیریت بر حوزه علمیه خودش در شهرستان رباط کریم می باشد.

۸) اسفندیار صادقی، وی اهل چاراویماق بوده و فعلا به عنوان مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی فعالیت می کند.

۹) علی ضیائی، وی بازنشسته آموزش و پرورش می باشد و جزو تازه واردها محسوب می شود.

۱۰) غلامحسین شیری، وی در دوره نهم نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس بود و هم اکنون نیز به عنوان مشاور در مجلس فعالیت می کند.

۱۱) سیده زهرا طاهری موسوی، وی مدیر مدرسه ای در هشترود می باشد و عضو شورای شهر هشترود بود که چند روز پیش از این سمت استعفا داد و از چهره های تازه وارد این دوره می باشد.

۱۲) اسلام عبدیلر، وی از بازنشستگان سپاه بوده و ۲ سال پیش نیز شهردار هشترود بود و در انتخابات مجلس جز تازه واردها به حساب می آید.

۱۳) فرامرز عطازاده اصل، وی اصالتا هشترودی اما ساکن تهران بوده و از مدیران رده های مختلف شرکت ایران خودرو می باشد که عضو هیات مدیره یک کارگاه تولیدی قطعات در پایتخت می باشد و در این دوره از تازه واردها محسوب می شود.

۱۴) حسین قهرمانی پوران، وی از هشترودی های مقیم پایتخت است و به عنوان عضو شورای شهر کمالشهر فعالیت می کند.

۱۵) مجید رفیعی، وی مدیر مدارس آموزش و پرورش می باشد و در ۲ دوره اخیر نیز کاندیدای مجلس در این حوزه بوده است.

۱۶) جعفر لطف الله پور، کارمند صداوسیما در ایستگاه آغداغ هشترود می باشد و جزو تازه واردها به حساب می آید.

۱۷) ابراهیم مصطفی پور، عضو شورای شهر دوه چهارم هشترود و از جامعه فرهنگیان می باشد که در انتخابات مجلس جز تازه واردها به حساب می آید.

۱۸) اروجعلی مولوی، وی بازنشسته سپاه می باشد و هم اکنون نیز دفتر نمایندگی بیمه نیروهای مسلح را در شهرستان برعهده دارد.

۱۹) سیدعلی موسوی حسینی، فرماندار فعلی بستان آباد می باشد و امسال جزء تازه واردها در انتخابات مجلس به حساب می آید.

۲۰) محرمعلی مهدوی، وی دبیر آموزش و پرورش می باشد و امسال جزء تازه واردها در انتخابات مجلس به حساب می آید.

۲۱) بهرام یعقوبی، وی دبیر آموزش و پرورش بوده و دوره قبل نیز کاندیدای انتخابات مجلس بود.

 

البته این لیست اولیه بوده و شما نیز می توانید ما را در تکمیل این لیست یاری کنید.

 

با توجه به تحقیقات میدانی و گزارش‌های مکرر، این موضوع کاملاً عیان و آشکار است که خو‌استه‌ی عمومی مردم، ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق اقتصادی از سوی نمایندگان‌شان در مجلس یازدهم شورای اسلامی است. حال به نظر می‌رسد در این فرصت حدوداً ۱۰ ماهه تا انتخابات، کاندیداهای احتمالی حاضر در این عرصه به بررسی و تجزیه و تحلیل مسایل مربوط حوزه اشتغال و کارآفرینی بپردازند.

 

در انتها باید دید ردای وکالت مردم شهرستان های هشترود و چاراویماق در مجلس یازدهم شورای اسلامی، صبح روز سوم اسفندماه سال جاری بر تن کدامیک از کاندیداهای احتمالی زیر خواهد نشست.

 

 

گفتنی است یازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین انتخابات خبرگان رهبری به طور همزمان روز جمعه ۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

گزارش از مهدی اسمعیل نژاد

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.