تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر : 71971

فرماندار هشترود:

مسئولان ادارات سرمایه گذاران را گرفتار بروکراسی زائد اداری نکنند/ بهره برداری از قطعه ۵ آزاد راه هشترود مراغه تا پایان سال

مسئولان ادارات سرمایه گذاران را گرفتار بروکراسی زائد اداری نکنند/ بهره برداری از قطعه ۵ آزاد راه هشترود مراغه تا پایان سال

امین امینیان به مسئولان ادارات هشدار داد که نباید یک سرمایه گذار در پیچ و خم بوروکراسی زائد اداری گرفتار شود.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، امین امینیان فرماندار هشترود در جلسه شورای اداری گفت: در سال رونق تولید باید به دنبال شناسایی اولویت های سرمایه گذاری در منطقه بودیم که در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: منطقه ما در ۳ حوزه #کشاورزی، #معدن و #گردشگری دارای مزیت و توانمندی است و باید سرمایه گذاران را در این حوزه ها ترغیب کنیم.

امینیان تاکید کرد: اگر سرمایه گذاری بدون فکر صورت گیرد قطعا با شکست مواجه خواهد شد لذا سرمایه گذار باید دلیل قانع کننده ای برای سرمایه گذاری داشته باشد.

وی تصریح کرد: آماده ارائه بسته های سرمایه گذاری برای علاقمندان هستیم.

فرماندار هشترود همچنین به مسئولان ادارات هشدار داد که نباید یک سرمایه گذار در پیچ و خم بوروکراسی زائد اداری گرفتار شود.

 

وی ادامه داد: قطعه ۵ آزادراه هشترود مراغه از میدان جانبازان تا روستای پوستین دوز به طول تقریبی ۷ کیلومتر دارای کیفیت بالایی است و در توسعه منطقه نقش اساسی خواهد داشت.

وی افزود: پیمانکار طرح متعهد شده این قطعه را تاپایان سال به بهره برداری برساند و در قبال این تعهد دولت خدماتی از جمله ۴ هزار تن قیر رایگان به ارزش ۱۶ میلیارد تومان داده است.

وی ادامه داد: ۹۰ درصد از خاکبرداری مسیر صورت گرفته و ۳ پل نیز احداث شده و نیاز است برای تکمیل سریع این قطعه مالکین زمین ها و مسئولین ادارات همکاری لازم را با پیمانکار طرح داشته باشند.

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.