تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
کد خبر : 71960

پاشایی عزم پارلمان میکند؟!

اداره آموزش و پرورش استان در انتظار چهره های کوتاه قامت/ رفتار کج دار و مریز دولت در عمر پایانی

اداره آموزش و پرورش استان در انتظار چهره های کوتاه قامت/ رفتار کج دار و مریز دولت در عمر پایانی

بعد از بازنشستگی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و تصمیم عزت الله جعفری برای نامزدی در انتخابات، اکنون زمزمه های استعفای پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش به گوش میرسد. شنیده های آناج از تصمیم پاشایی برای نامزدی در حوزه انتخابیه هشترود حکایت میکند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از آناج، اخبار و حواشی انتخابات مجلس یازدهم از جمله ی مواردی است که در کانون توجهات سیاسی قرار دارد. نامزدهای احتمالی، تاکتیک های روانی، شرایط اقتصادی و سیاسی داخلی و بین الملل و همچنین ترکیب جریانات، مولفه های مهم ارزیابی در محافل سیاسی و اجتماعی است.

ارزیابی نامزدهای احتمالی این انتخابات در استان آذربایجانشرقی از ماه ها پیش آغاز شده و امروز که به موعد استعفای نهایی مدیران و مسئولان مشتاق برای کاندیداتوری نزدیک میشویم، خبرهای ضدونقیض فراوانی دهان به دهان میشود.

مهمتر از برآیند، تصمیم و رفتار چهره های سیاسی نسبت به انتخابات، نحوه برخورد دولت با مناصبی است که مدتی کوتاه از مدیران فعلی تهی میشود. لذا انتخاب مدیران جایگزین یکی دیگر از مولفه های پیرامون انتخاب بشمار می آید.

بعد از بازنشستگی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و تصمیم عزت الله جعفری برای نامزدی در انتخابات، اکنون زمزمه های استعفای پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش به گوش میرسد. شنیده های آناج از تصمیم پاشایی برای نامزدی در حوزه انتخابیه هشترود حکایت میکند.

اما گزینه های احتمالی جایگزین، نشان میدهد که طراز دولت در انتصاب مسئولیت ها برای مابقی عمر خود بسیار پایین است. آنطور که پیداست دو گزینه برای تصدی اداره کل آموزش و پرورش به صورت جدی در محافل تصمیم ساز مورد ارزیابی قرار گرفته است.

یکی از مدیران نواحی تبریز و همچنین یکی از نامزدهای رد صلاحیت شده در انتخابات گذشته با سوابق مدیریتی و آموزشی نازل، گزینه های سکان داری بزرگترین مجموعه اداری، آموزشی استان هستند. امری که نشان میدهد دولت با رفتار کج دار و مریز در مابقی عمر خود بدنبال مدیران کوتاه قامت بوده و در سطوح استانی، برنامه ریزی منسجمی برای حل مشکلات و اجرای سیاست ها ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.