تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
کد خبر : 71910

فرماندار هشترود:

۳۲ کیلومتر از آزادراه هشترود -مراغه امسال بهره برداری می شود

۳۲ کیلومتر از آزادراه هشترود -مراغه امسال بهره برداری می شود

امین امینیان گفت: تا پایان سالجاری ۳۲ کیلومتر از آزادراه ۹۲ کیلومتری هشترود – مراغه حد فاصل بخش نظرکهریزی شهرستان تا مراغه افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، امین امینیان فرماندار هشترود صبح امروز در جمع فرهنگیان بخش نظهرکهریزی با بیان اینکه تا زمانی که تغییر در نگرش و مهارت مردم صورت نگیرد توسعه اتفاق نخواهد افتاد گفت: رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی با تغییر در نگرش افراد حاصل خواهد شد و معلمان به عنوان عنصر و مولفه اصلی این تغییر هستند.
امین امینیان به طرح های عمرانی در دست اجرا در بخش نظرکهریزی شهرستان اشاره کرد و افزود: بهره برداری از ۱۳۰۰ هکتار اراضی پایاب سد سهند با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در ۹ ماه آینده، زمینه سازی برای برای راه اندازی مرکز درمانی و معدن طلای بسیط و معدن مرمر سبز کریم آباد و طرح های دیگر اشتغالزایی از مجموعه اقدامات عمرانی و توسعه ای در این بخش است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اهمیت و نقش اساسی آموزش و پرورش در تربیت پذیری انسان ها و توسعه جوامع بر کسی پوشیده نیست به گونه ای که در هزاره سوم سرمایه انسانی به عنوان بزرگترین ثروت کشورها تلقی می شود و آمارها نشان می دهد که نزدیک به ۷۰ درصد از ثروت کشورهای توسعه یافته را منابع انسانی آن ها تشکیل می دهد.
امینیان ابراز امیدواری کرد: تا با مشارکت اهالی منطقه زمینه توسعه منطقه فراهم شود و آموزش و پرورش باید محور تقویت روحیه مشارکت پذیری در مردم باشد.

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.