تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر : 71776

شنیده های پیک هشترود از سناریوهای انتخاب شهردار هشترود؛

از تمایل ۲ تَن از اعضای شورای شهر برای قبولی سمت شهردار تا پیشنهاد ۳ گزینه بومی و غیربومی/ خروجی جلسه ۱۹ فروردین شورای شهر چه خواهد بود؟

از تمایل ۲ تَن از اعضای شورای شهر برای قبولی سمت شهردار تا پیشنهاد ۳ گزینه بومی و غیربومی/ خروجی جلسه ۱۹ فروردین شورای شهر چه خواهد بود؟

همه می دانیم که حضور حدادی در سمت شهردار هشترود موقتی است و اعضای شورای شهر بدنبال فرد جایگزین هستند. در این میان شنیده ها حاکی است در راه انتخاب شهردار هشترود ۲ سناریو پیش روی اعضای شورای شهر است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، هشتم فرودین ماه ۹۸ همراه بود با استعفای سلمان محمدی شهردار هشترود از این سمت و روز ۱۵ فروردین نیز محمد حدادی از کارمندان شهرداری به سمت سرپرستی شهرداری هشترود از سوی شورای شهر معرفی شد.

 

هر چند خبر استعفای سلمان محمدی برای مردم شهر شوکه آور بود اما گویا برای تعدادی از اعضای شورای شهر خوشایند بود چرا که به نتایج تلاش های چند ماهه خود برای حذف سلمان محمدی و جایگزینی فرد مورد نظر خود دست یافتند.

 

اما همه می دانیم که حضور حدادی در سمت سرپرست شهردار هشترود موقتی است و اعضای شورای شهر بدنبال فرد جایگزین هستند. در این میان شنیده ها حاکی است در راه انتخاب شهردار هشترود ۲ سناریو پیش روی اعضای شورای شهر است.

 

سناریوی اول مربوط به انتخاب یکی از اعضای شورای شهر به سمت شهردار است که در این میان اسامی ۲ نفر از آقایان شورا به چشم می خورد.

 

اما سناریوی دوم این است که اگر هیچ کدام از این افراد نتوانند رضایت سایرین را جلب کنند بدنبال گزینه خارجی باشند که تاکنون نام یک نیروی بومی که چند سال قبل به مرکز استان انتقالی گرفته و یک گزینه از شهر بستان آباد مدتهاست که به چشم می خورد. هرچند یکی از بانوان شورا نیز مدعی شده یک گزینه بومی را معرفی خواهد کرد.

 

اما باز هم شنیده ها حاکی از آن هستند که گویا شرط و شروطی هم از سوی تعدادی از اعضای شورای شهر با کاندیداهای سمت شهردار صورت گرفته که بیشتر رنگ و بوی استخدام دارد، اشاره کرد. اگرچه هم تاکید می کنیم همه این موارد در حد شنیده هاست و پیک هشترود نه آنها را تائید و نه رد می کند و امیدواریم چنین مواردی صحت نداشته باشد که در صورت صحت مطلب، پیک هشترود به عنوان رسانه مردمی حتما این موضوع را علنی و پیگیری خواهد کرد.

 

امیدواریم هر چه پیش روی بیاید به خیر شهر باشد و در جلسه روز دوشنبه ۱۹ فروردین شورای شهر که برای بررسی گزینه های شهرداری تشکیل خواهد شد، خروجی قابل قبولی برای جایگزینی سلمان محمدی در فصل کاری پیش رو باشد.

 

گزارش از مهدی اسماعیل نژاد

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسین سه شنبه , 10 اردیبهشت 1398 - 21:14

سلام.نظرشخصی من اینه که هیچ کدام ازاعضا،نبایدبه شهردارشدن راضی باشند،چون من به نوبه خودبه این عزیزان جهت عضویت درشورارای داده ام نه برای شهردارشدن.
درثانی،اینکه یک فردی غیربومی توهین به تمام مردم شهروبه خصوص افرادی که توانایی هایی بسیارزیادی دارند.
یامامجبوریم مثل ،مرغ همسایه غازهست رابه یادبیاوریم.