تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
کد خبر : 71765

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی خبر داد:

بسیج امکانات راهداری آذربایجان شرقی در مناطق سیل زده هشترود

بسیج امکانات راهداری آذربایجان شرقی در مناطق سیل زده هشترود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از بسیج امکانات راهداری آذربایجان شرقی در مناطق سیل زده هشترود برای ارائه خدمات خبر داد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، اروجعلی علیزاده صبح امروز از روند و پیشرفت بازسازی و ترمیم ایجاد راه عبور برای روستاییان سیل زده شهرستان هشترود بازدید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد: عملیات ترمیم و بازسازی ایجاد راه عبور برای روستاییان سیل زده شهرستان هشترود هر چه سریع‌تر رفع شود.

وی سپس ادامه داد: تمام امکانات و ماشین الات به همراه نیروی انسانی استان و شهرستان هشترود در مناطق سیل زده روستاهای بایقرارود، بیگ‌کندی، آغچه رود و ینگجه در جهت رفع مشکل تردد بسیج شده اند.

علیزاده همچنین طی جلسه‌ای اکیپ‌هایی را جهت پیشرفت هر چه سریع‌تر عملیات در مناطق سیل زده شهرستان ترتیب داد که خدایاری مسئول اکیپ بسترسازی و محمودنژاد مسئول اکیپ لوله گذاری و خالقی مسئول اکیپ روسازی و احدی مسئول پوشش خبری و مستند سازی از عملیات انتخاب شده اند که با نظارت مستقیم فرمانی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود به انجام وظیفه مشغول خواهند شد.

گفتنی است بارش‌های چند روز گذشته موجب تخریب چند دیوار کاهگلی در روستای بوکت شهرستان عجب شیر شده است، همچنین در روستای قیزیلجا نیز شدت بارش و لیز بودن زمین منجر به لیز خوردن یک زن و زخمی شدن وی شده است.

همچنین شدت بارش‌ها و سیلاب در شهرستان هشترود نیز باعث تخریب باکس بتنی سه پل و آبگرفتگی در شهرستان‌های مراغه، بناب و عجب شیر را در پی داشته است.

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.