تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ - ۰:۳۹
کد خبر : 7176

تحریم مواد داروئی دام را با اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی بی اثر کردیم

تحریم مواد داروئی دام را با اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی بی اثر کردیم

مدیرکل دامپزشکی استان گفت: تحریم ها مواد دارویی دام را نیز در بر گرفته بود که استان آذربایجانشرقی در این خصوص با الهام گرفتن از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی به خوبی عمل کرد و مشکلی از کمبود دارو را احساس نکرد.

به گزارش پیک هشترود، دکتر بهراد زندیه مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه هشترود گفت: سازمان دامپزشکی یک اداره خاص و کاملا فنی می باشد که در دو قسمت دولتی و خصوصی به فعالیت مشغول است که در ۲۵شهرستان ۳۰۰نفر در بخش دولتی و ۳۰۰۰نفر در بخش خصوصی فعالیت می کنند.

وی اظهار کرد: در بخش دامپزشکی و در استفاده از دارو برای دام مشکلی وجود ندارد چون داروهای خارجی که به ایران وارد می شود و در اختیار دامداران قرار می گیرد از برند های معتبر اروپایی هستند.

مدیرکل دامپزشکی استان افزود: تحریم ها مواد دارویی دام را نیز در بر گرفته بود که استان آذربایجانشرقی در این خصوص با الهام گرفتن از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی به خوبی عمل کرد و مشکلی از کمبود دارو را احساس نکرد.

زندیه گفت: خدمات رایگان دامپزشکی به دامپروران در استان مانند گذشته ادامه دارد و دامداران می توانند با مراجعه به مراکز دامپزشکی های موجود در سطح استان کارهای مربوط به دام و دامداری را پی گیری نمایند.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.