تاریخ انتشار : شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
کد خبر : 71668

با حضور چشمگیر بازنشسته‌ها و مدیران در مجالس؛

آغاز زودهنگام سیاست انتخابات در هشترود/ فعالیت زیرزمینی کاندیداها برای ماراتن مجلس یازدهم

آغاز زودهنگام سیاست انتخابات در هشترود/ فعالیت زیرزمینی کاندیداها برای ماراتن مجلس یازدهم

هیچکس نمی‌خواهد از قافله عقب بماند و بازی را ببازد، برای همین از هم‌اکنون تلاش‌ها را جهت حضور قوی در انتخابات آغاز کرده‌اند و به گفت‌وگوی مستقیم با مردم نشسته‌اند تا آرایشان را جذب نمایند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، با آغاز روز شمار یک‌ سال تا انتخابات مجلس یازدهم، چهره‌های سیاسی و فرهنگی که قصد حضور در گردونه‌ی رقابت‌ها را کرده‌اند فعالیت دوچندانی را از خود به نمایش گذاشته و به بهانه‌های مختلف در مراسمات متنوع جهت سخنرانی حضور می‌یابند.

 

 

با اینکه تا آغاز انتخابات یک‌سالی باقی است اما برخی اشخاص از هم‌اکنون فرصت را غنیمت شمرده و اقدامات انتخاباتی‌شان را با برگزاری جلسات هم‌اندیشی و تلاش جهت حضور در لیست‌ها کلید زده‌اند.

 

 

در این میان کار آن گروه از مسئولانی که به‌سبب حضور در کرسی‌های مدیریتی تریبونی برای صحبت و گفت‌وگو با مردم دارند به‌مراتب راحت‌تر از مدیرانی است که در طول ماه‌های اخیر بالاجبار و یا به‌سبب اختلافات سیاسی خانه‌نشین شده‌اند اما مسلماً ظرفِ ۷ ماه آینده این مسئولان نیز با استعفاء جهت شرکت در انتخابات، تریبون‌هایشان را از دست خواهند داد.

 

 

باتوجه به اقبال مردم هشترود و چاراویماق به چهره های جدید، شاید در انتخابات پیش‌رو شاهد تغییراتی باشیم و همین امر شانس کاندیداهایی را که در کمین نشسته‌اند بیشتر می‌کند و از سویی دیگر همین امید بر تعداد نامزدها می‌افزاید.

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.