تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
کد خبر : 71660

معاون فرماندار هشترود:

ادارات متولی خدمات سفر نظارت خود را در ایام تعطیلات افزایش دهند/ بخشداری ها پاکسازی ورودیهای روستا را در اولویت قرار دهند

ادارات متولی خدمات سفر نظارت خود را در ایام تعطیلات افزایش دهند/ بخشداری ها پاکسازی ورودیهای روستا را در اولویت قرار دهند

دکتر انبارته گفت: بخشداری‌ها لازم است توجه جدی در امر پاکسازی روستاها و راه‌های روستایی همزمان با پاکسازی شهر در ۱۵ اسفند ماه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، دکتر انبارته معاون فرماندار هشترود صبح امروز در جلسه ستاد خدمات سفر گفت: در حال حاضر صنعت گردشگری جزو یکی از پرسودترین و ارزآورترین صنایع در دنیا می‌باشد این درحالی است که میزان هزینه کرد و بارمالی لازم برای اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری بسیار پائین‌تر از سایر صنایع بوده و آلودگی‌های ناشی از محیط زیست و نابودی منابع طبیعی در صنعت گردشگری وجود ندارد.

 

 

وی افزود: در کشور ما علی‌رغم اینکه قدم‌های مناسبی در جهت توسعه گردشگری برداشته شده اما هنوز مشکلات فراوانی بلحاظ ساختاری و مدیریتی داریم که منجر می‌شود سهم ما از گردشگر خارجی قابل توجه نباشد.

 

 

معاون فرماندار هشترود اظهار داشت: با ارزیابی‌های بعمل آمده هشترود به لحاظ جاذبه‌های طبیعی و تاریخی جزو شهرستان‌های پتانسیل‌دار استان در زمینه جذب گردشگر می‌باشد و فرصت تعطیلات نوروزی بهترین زمان برای معرفی شهرستان بعنوان شهرستانی گردشگر پذیر است.

 

 

وی با تفکیک قائل شدن بین میراثِ فرهنگی و فرهنگِ میراثی تاکید کرد: در فرهنگ میراثی هدف پاسداشت ارزش‌ها و فرهنگی است که از گذشتگان به ما ارث رسیده چرا که معتقدیم در صورت حفظ، صیانت و پاسداشت از ارزش‌های گذشتگانمان خواهیم توانست در برابر آسیب‌ها و مشکلات ناشی از مدرنیزاسیون و جهانی شدن که خواهان از بین بردن هرگونه ارزش‌های اصیل با ماشینی کردن فزاینده زندگی‌هاست ایستادگی کنیم

 

انبارته قلعه ضحاک را زبان گویای فرهنگ و تاریخ شهرستان دانست و یاداور شد: ادارات متولی خدمات سفر نظارت خود را در ایام تعطیلات افزایش دهند.

 

 

وی به همین منظور از شبکه بهداشت و درمان خواست تا توجه جدی نسبت به حضور منظم کشیک‌ها در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها داشته باشد و ضمن گلایه شدید نسبت به وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر از شهرداری خواست تا اقدامات لازم بمنظور مناسب‌سازی ورودی‌های شهر را انجام دهد.

 

 

معاون فرماندار هشترود تصریح کرد: بخشداری‌ها لازم است توجه جدی در امر پاکسازی روستاها و راه‌های روستایی همزمان با پاکسازی شهر در ۱۵ اسفند ماه داشته باشند.

 

 

انباشت کافی سوخت در جایگاه‌های سوخت و … از جمله موضوعاتی بود که معاون فرماندار هشترود از دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفرهای نوروزی خواست تا با انجام دقیق آن‌ها سفر خوشی را برای مسافران به شهرستان فراهم کرده تا خاطره خوبی از هشترود در اذهان گردشگران باقی بماند

 

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.