تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
کد خبر : 71630

معاون فرماندار هشترود:

آیین ها و سنت های قدیمی هشترود باید دوباره احیا شوند

آیین ها و سنت های قدیمی هشترود باید دوباره احیا شوند

معاون فرماندار هشترود گفت: آیین ها وسنت های قدیمی هشترود باید دوباره احیا شوند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، اکبر انبارته معاون فرماندار هشترود صبح روز یکشنبه در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی واجتماعی هشترود گفت: تمام ادارات که به نوعی با فرهنگ و سنت های این مرز و بوم درارتباط هستند باید دراحیا کردن مراسمات سنتی و آیین های نوروز باستانی نهایت تلاش خود را کنند.

انبارته در ادامه به برگزاری برنامه های خوب و در شان مردم اشاره کرد و افزود: برنامه ها باید محتوای خوبی داشته ودر مردم تاثیراتی بگذارد و بعد ازپایان مراسم بازخورد خوبی داشته باشد.

معاون فرماندار هشترود درادامه تصریح کرد: جوان یعنی شور علاقه وشوق و این جوان باید به نوعی انرژی واشتیاق خود به شادی را مصرف کند.

وی تاکید کرد: ما نباید این انرژی و جوشش را از جوانان بگیریم، وظیفه ما این است که دست این جوان را گرفته و راه صحیح را به او یاد دهیم و این راه صحیح احیای مجدد آیین ها و سنت های قدیمی است.

انبارته از خانواده ها نیز خواست که درخانه به کودکان خود خطرات ساخت ونگهداری وحتی بازی با مواد منفجره را آموزش داده تا کودکان به این کار اشرافیت داشته باشند.

معاون فرماندار هشترود در خاتمه از بی برنامه گی و اهمال کاری بعضی ادارات برای حضور در جلسات گلایه کرد و افزود: روسای ادارات و یا نمایندگان آنها که درجلسه حضور می رسانند باید با موضوع آن جلسه اطلاع کامل داشته و با مطالعه و برنامه ریزی در جلسه شرکت کنند.

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.