تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
کد خبر : 71530

فرمانده سپاه هشترود:

انقلاب اسلامی یک انقلاب ایستا نیست/ برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

انقلاب اسلامی یک انقلاب ایستا نیست/ برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

سرهنگ جعفر غیابی گفت: انقلاب ما یک انقلاب ایستا نیست که در پله اول بماند بلکه دارای میوه ها و برکات مختلفی ایت که هدف نهایی آن ایجاد تمدن بزرگ امام زمانی است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سرهنگ جعفر غیابی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در تشریح برنامه های دهه فجر این ناحیه افزود: امسال به امید خدا و توجهات حضرت مهدی(ع) جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را برگزار می کنیم و باید بدانیم که این انقلاب به راحتی به دست نیامده است.

وی ادامه داد: درطول این چهل سال دشمنان با حیله ها و ترفندهای مختلف تلاش می کنند این انقلاب به اهداف خود نرسد ولی با کمک پروردگار و اراده قوی ملت وعزم راسخ که دارند توانسته ایم این حیله ها ومشکلات را پشت سربگذاریم.

غیابی تصریح کرد: انقلاب ما یک انقلاب ایستا نیست که در پله اول بماند بلکه دارای میوه ها و برکات مختلفی ایت که هدف نهایی آن ایجاد تمدن بزرگ امام زمانی است.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود درادامه به چند نمونه از این موانع اشاره کرد و گفت: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، حادثه طبس، انواع ترورهایی که توسط منافقین کور دل انجام گرفت تا به خیال خودشان نگذارند این انقلاب الهی به رهبری امام خمینی(ره) وبعد از وفات ایشان نیز مقام معظم رهبری به اهداف خود برسد.

غیابی درادامه به برخی برنامه هایی که درطول ایام دهه فجر در هشترود توسط بسیجیان پایگاه های وحوزه ها انجام خواهد شد اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه عکس تحت عنوان ما می توانیم، برگزاری اردوهای جهادی درمناطق هدف وحاشیه شهر، افتتاحیه بازارچه اقتصاد مقاومتی، برگزاری عصر شعر انقلاب، برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت عملیات والفجر ۸و روز حفاظت اطلاعات و همایش تجلیل از فرماندهان برتر واحدها و قبولین کنکور از اهم برنامه های این دهه در هشترود است.

انتهای پیام/ م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.