تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
کد خبر : 71514

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی خبر داد؛

راه اندازی دومین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری استان در شهرستان هشترود

راه اندازی دومین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری استان در شهرستان هشترود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از راه اندازی دومین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در شهرستان هشترود و در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، علی بینش عصر روز دوشنبه در دیدار با فرماندار هشترود گفت: دهه فجر امسال دومین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در هشترود راه‌اندازی می‌شود.

 ویبا مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام گرفته در کانون پرورش فکری شهرستان هشترود افزود: خوشبختانه در دهه فجر امسال دومین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در شهرستان هشترود را ه‌اندازی خواهد شد و به این منظور مبلغ ۱۰۰ میلیون هزینه شده است که در نوع خود بی نظیر است.

وی سپس گفت: در این مرکز علاوه بر امکانات موجود در بخش عادی کانون، امکانات خاصی نیز برای کودکان و نوجوانانی که آسیب بینایی، شنوایی یا جسمی، حرکتی دارند در نظر گرفته شده تا این افراد در کنار سایر همسالان خود از فعالیت مناسب‌سازی شده فرهنگی، هنری و ادبی کانون، استفاده کنند.

امین امینیان فرماندار هشترود نیز در این دیدار اظهار داشت: یافته‌های علمی بیان‌گر این اصل است که آموزش‌پذیری افراد در سن کودکی اتفاق می‌افتد و شخصیت افراد در این سن شکل می‌گیرد از این رو توانمند سازی و پرورش فکری و مهارتی کودکان و نوجوانان خصوصا در نهادهای آموزشی نظیر کانون‌های پرورش فکری می‌بایست در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد چرا که در این محیط‌ها کودک به دور از ارزیابی‌ها و ارزش‌گذاری‌های کاذب می‌تواند استعدادهای خود را شناخته و حتی جامعه‌پذیری را فرا بگیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه با قول مساعد فرماندار مقرر شد خودرویی برای کانون پرورش فکری کودکان خریداری شود تا کودکان روستایی نیز از آموزش‌های کانون بی‌نصیب نمانند.

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.