تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
کد خبر : 71343

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هشترود انتقاد کرد؛

عدم وجود کشتارگاه دام و میدان میوه و تره بار در هشترود

عدم وجود کشتارگاه دام و میدان میوه و تره بار در هشترود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هشترود از عدم وجود کشتارگاه دام و میدان میوه و تره بار در هشترود انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، بهروز عبدیلی عصر امروز جمعه در کارگروه اشتغال شهرستان هشترود در خصوص جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، رونق تولید و اشتغال در بخش صنعت و معدن گفت: تلاش می کنیم از ظرفیت های هشترود در جهت توسعه منطقه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال پایدار در حوزه صنعت ومعدن، شاهد اشتغال زایی بالایی در معادن مس قاضی کندی، معدن مس بسیط و سنگ مرمر کریم آباد خواهیم بود و دیگر ذخایر ارزشمند معادن منطقه به صورت خام از شهرستان خارج نخواهد شد که تنها سود آن تخریب جاده هایمان بوده است.

عبدیلی در ادامه از سامانه ۱۲۴ به عنوان مجموعه ای منسجم برای دریافت لحظه ای و یکپارچه شکایات انتقادات و پیشنهادهای مردمی نام برد.

وی رسیدگی به شکایات مردمی از واحدهای تجاری را از وظایف بسیار مهم این اداره دانست و اظهار داشت: سامانه ۱۲۴ به عنوان پل ارتباطی بین مردم و این اداره رسیدگی به  مشکلات و شکایات به صورت شبانه روزی در دستور کار است.

عبدیلی با اشاره به اینکه هیچ نیروی بهتر و سریعتر از مشارکت های مردمی و نظارت های همگانی در کنترل بازار نمی تواند عمل نماید از شهروندان و همشهریان عزیز شهرستان اعم از شهری وروستایی درخواست کرد گزارش های خود را در تمامی زمینه‌ها  اعم از گرانفروشی کم‌فروشی، تقلب عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور از طریق سامانه ۱۲۴ و سایر تلفن های این اداره اطلاع دهند.

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.