تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
کد خبر : 71319

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود:

۹ دی روز یاس کفار است/ مردم ایران اهل کوفه نیستند که پشت ولایت را خالی کنند

۹ دی روز یاس کفار است/ مردم ایران اهل کوفه نیستند که پشت ولایت را خالی کنند

حجت الاسلام موحدی گفت: جنس مردم ایران از جنس شیعیان کوفی نیست بلکه از جنس شیعیان عاشوراست و تا آخرین قطره خون پشتیبان نظام و رهبری خواهند بود‌.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام موحدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه هشترود در مراسم گرامیداشت ۹ دی که با حضور پرشور مردم ولایت مدار هشترود در مسجد سیدالشهدا (ع) برگزار شد، گفت: ۹ دی روز نشان دادن معرفت ۴۰ ساله ملت ایران اسلامی به ولایت بوده و در آن ذلت استکبار جهانی و عزت ایران هویدا شده است .
وی اظهار کرد: ۹ دی روز اعلام وفاداری مردم ایران به مقام معظم رهبری و روز یاس کفار است.
موحدی با بیان اینکه جنس فتنه باید شناسایی شده و با آن مقابله شود، گفت: پیام یوم الله ۹ دی این است که مردم ایران با ولایت زنده هستند و تا جان در بدن دارند از آرمان‌های امام و شهدا عقب نخواهند نشست .
وی خاطر نشان کرد: جنس مردم ایران از جنس شیعیان کوفی نیست بلکه از جنس شیعیان عاشوراست و تا آخرین قطره خون پشتیبان نظام و رهبری خواهند بود .
سرهنگ جعفر غیابی، فرمانده سپاه ناحیه هشترود نیز در این مراسم گفت: در جریان فتنه سال ۸۸ یک عده مزدور وابسته، می خواستند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند که مردم وفادار ایران اسلامی در ۹ دی به پیروی از ولایت به خیابان ‌ ها آمدند و از فتنه گران تبری جستند .
انتهای پیام/ م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.