تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
کد خبر : 70955

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی خبر داد؛

فعالیت ۴ پایگاه اورژانس در هشترود/ انجام بیش از هزار ماموریت تا اوخر مهرماه

فعالیت ۴ پایگاه اورژانس در هشترود/ انجام بیش از هزار ماموریت تا اوخر مهرماه

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بیش از دو سوم ماموریت ها در تبریز و مابقی در شهرستان ها انجام گرفته که سهم شهرستان هشترود بیش از ۱۰۰۰ مورد ماموریت بوده که یک سوم آن تصادفی و بقیه غیر تصادفی است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، فرزاد رحمانی ظهر امروز دوشنبه در بازدید از پایگاه اورژانس ۱۱۵ هشترود گفت: چهار پایگاه اورژانس در هشترود فعال هستند.

وی با بیان اینکه تا اواخر مهر ماه ۶۳ هزار و ۵۱۲ ماموریت توسط ۱۱۵ در استان انجام شده است، ادامه داد: بیش از دو سوم ماموریت ها در تبریز و مابقی در شهرستان ها انجام گرفته که سهم شهرستان هشترود بیش از ۱۰۰۰ مورد ماموریت بوده که یک سوم آن تصادفی و بقیه غیر تصادفی است.

رحمانی گفت: با تلاش های فراوان همکاران، چهار پایگاه در مدت شش ماه گذشته‌ در تبریز افتتاح شد و سه پایگاه نیز در شهرستان هشترود در حال احداث است که در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان ضمن اعلام اینکه ۲۵ درصد از تماس های دریافتی مزاحمت تلفنی است از مردم شریف استان خواست که از مزاحمت تلفنی به ۱۱۵ خودداری کنند زیرا احتمال دارد در همان لحظه یکی از هموطنان نیاز به امداد فوریت های پزشکی داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.