تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
کد خبر : 70935

شهردار هشترود خبر داد؛

بدهی ۳ میلیارد تومانی ادارات هشترود به شهرداری

بدهی ۳ میلیارد تومانی ادارات هشترود به شهرداری

سلمان محمدی از بدهی سه میلیاردی ادارات منطقه، به شهرداری هشترود خبر داد.

سلمان محمدی شهردار هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با اعلام این خبر گفت: در صورتی که ادارات بدهکار به شهرداری نسبت به پرداخت بدهی خود در طول ۱۵ روز اقدام نکنند ادارات مذکور برابر قانون پلمپ خواهند شد.
وی افزود: بدهی اداره گاز به شهرداری و شهرداری به اداره گاز به صورت تهاتر حل شد و اداره ورزش و جوانان کلیه بدهی خود را پرداخت کرد اما متاسفانه سایر ادارات نسبت به طلب شهرداری بی تفاوت هستند.
وی اظهار کرد: اداره آب و فاضلاب شهری علاوه بر اینکه بدهی را پرداخت نمی کند، مدت سه سال است که در تخریب خیابان‌ها و معابر هشترود با حفاری بدون مجوز فعالیت مستمر دارد و چهره شهر را نیز بر هم زده است.
محمدی یاد آور شد: همکاری نکردن شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان هشترود و پرداخت نکردن بدهی ، مشکلاتی را برای این اداره به وجود آورده است و باید هر چه زودتر حل و فصل شود.
وی گفت: بدهی دانشگاه پیام نور هم به شهرداری پرداخت نشده و رئیس بانک رفاه کارگران نیز از پرداخت بدهی خود سر باز می زند و در جلسات رسیدگی به مشکلات نیز حضور پیدا نمی کند.
وی اضافه کرد: اگر اداره کار نسبت به پرداخت بدهی خود کاری نکند شهرداری هشترود بعد از مراجعه به مراجع قضایی نسبت به ضبط املاک این اداره اقدام خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م.ا

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.