تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 70933

ماجرای‌های خداحافظی مجید خدابخش؛

سکاندارِ کشتی استانداری آذربایجان‌شرقی بالاخره تغییر می‌کند؟

سکاندارِ کشتی استانداری آذربایجان‌شرقی بالاخره تغییر می‌کند؟

با وجود آن‌که مجید خدابخش رفتنش از استانداری تا ۲۰ آبان را تایید کرده بود اما خبرهای ضد و نقیض از ابقای او در استانداری حکایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود به نقل از آناج، اخبار ضد و نقیض در خصوص ابقاء یا خداحافظی مجید خدابخش از استانداری آذربایجان‌شرقی زیاد است. قانون سه ماه پیش مجلس برای بازنشستگان دردسرساز شده و بسیاری از رؤسا را از عرصه مدیریت‌شان کنار می‌گذارد.

یک‌ماه پیش بود که معصومه آقاپور، نماینده شبستر از رفتن قطعی خدابخش از استانداری خبر داده بود. پس از این خبر که حرف و حدیث زیادی در پی داشت، مشاور استاندار از ماندن خدابخش در استانداری خبر داد اما چندی نگذشت که با شعله ور شدن ماجرای عدم به کارگیری بازنشستگان، این‌بار خود استاندار از رفتنش خبر داد و گفت: تا ۲۰ آبان از استان خواهد رفت.

اما داستان رفتن یا ماندن خدابخش به اینجا ختم نشد و امروز، یوسف داودی نماینده سراب در گفت‌وگو با آناج از تلاش‌ها برای ماندن خدابخش خبر داد.

 

با این اوصاف از آنجایی که در استان ما، شایعه قبل از واقعیت به تغییر مدیران دامن می‌زند، قبل از قطعی شدن رفتن خدابخش گزینه‌های بسیاری برای جایگزینی او مطرح شد که از جمله می‌توان به چیت‌چیان، شبستری‌خیابانی، منادی و پورمحمدی رئیس سابق دانشگاه تبریز اشاره کرد.

بسیاری از اخبار ضد و نقیضی که چندین روز است حول رفتن یا نرفتن خدابخش می‌چرخد، زایده ذهن و زبان نمایندگان استان است که همگی، جهت‌گیری‌های سیاسی و منافع حوزه انتخابی خود در حضور یا عدم حضور خدابخش می‌بینند اما با این حال، استاندار آذربایجان شرقی چه برود و چه نرود باید به دو موضوع توجه ویژه داشت.

اول اینکه مبادا، این تغییرات در روحیه کارکنان دستگاه‌ها تغییر ایجاد کند و موجب سردرگمی، فشلی و انتظار برای وقوع رخداد‌ها باشد و دوم اینکه شخص استاندار می‌بایست در خصوص کارنامه یکساله خود توضیح دهد.

بررسی نقاط قوت و ضعف خدابخش در مدت یکساله حضورش در استانداری، می‌تواند سوژه خوبی برای اهالی رسانه و ترسیم فضای معقول برای استاندار جدید باشد به طوری که نقاط ضعف خدابخش را تقویت کند و نقاط قوت او را ادامه دهد اما اکنون آنچه برای مردم آذربایجان و خود خدابخش مهم است که باید پیگیر آن‌ها بود این است تکلیف وعده‌های روحانی در استان، تکلیف سند تدبیر و توسعه استان، تعداد بازگشایی واحدهای تولیدی در دوران مدیریت خدابخش، نتیجه آزادراه تبریز – بازرگان و بسیاری از موضوعات دیگر به کجا خواهد رسید.

گزارش کوتاه از: نوید اسماعیلی

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.