تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 70909

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

پیش بینی بیش از ۲۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی/ تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولویت های بسیج دانش آموزی است

پیش بینی بیش از ۲۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی/ تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولویت های بسیج دانش آموزی است

سرهنگ جعفر اسماعیل نژاد گفت: امروز یکی از مهمترین نیازهای کشور آشنایی دانش آموزان و تربیت کردن آنها در تراز انقلاب اسلامی برای انتقال مفاهیم آن با استفاده از ابزارهای جدید به سراسر دنیا است.

سرهنگ پاسدار جعفر اسماعیل نژاد مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش آموزی و در تشریح برنماه های پیش بینی شده برای این هفته گفت: این هفته از هشتم آبان ماه آغاز و تا سیزدهم همین ماه ادامه خواهد داشت و بیش از ۲۰ عنوان برنامه برای این هفته پیش بینی شده است.

 

 

وی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج دانش آموزی با عنوان دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی، اظهار داشت: در نظر داریم با دانش آموز محوری، تربیت صحیح و جهت گیری انقلابی دانش آموزان را مطالبه‌گر، ظلم ستیز، خلاق و مدیر تربیت کنیم.

 

 

اسماعیل نژاد افزود: بسیج دانش​ آموزی سپاه ناحیه هشترود تلاش ویژه ای دارد تا بر اساس علایق دانش آموزان برنامه​های متنوعی را در نقاط مختلف برگزار کند.

 

 

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان هشترود دیدار با امام جمعه شهرستان، کوهپیمائی دانش آموزان، برنامه پدافند غیرعامل در مدارس، آیین صبحگاهی نواخته شدن زنگ ایثار، تجلیل از دانش آموزان نخبه، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی و حضور سازمان یافته دانش آموزان در نماز جمعه از جمله برنامه های مهم هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد.

 

 

وی ادامه داد: مراسم عزاداری خیابانی دانش آموزان بمناسبت اربعین حسینی و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده در روز ۸ آبان برگزار خواهد شد.

 

 

اسماعیل نژاد تاکید کرد: برنامه محوری این هفته تجمع بزرگ ۱۳ آبان است که با حضور پرشور دانش آموزان در جهت ترویج فرهنگ استکبارستیزی و مقاومت برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین اضافه کرد: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی طرح شهید بهنمام محمدی نیز در مدارس مقطع متوسطه اول پسرانه ابن سینا و دخترانه اسوه  با هدف ایجاد ارتباط دانش آموزان با مدرسه، مسجد و خانواده در جهت تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی آغاز خواهد شد.

 

 

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان هشترود از تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولویت های بسیج دانش آموزی نام برد و خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهمترین نیازهای کشور آشنایی دانش آموزان و تربیت کردن آنها در تراز انقلاب اسلامی برای انتقال مفاهیم آن با استفاده از ابزارهای جدید به سراسر دنیا است.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.