تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
کد خبر : 70906

دبیر ستاد مرکزی اربعین:

۱.۹ میلیون زائر ایرانی اربعین وارد عراق شدند/ بازگشت بیش از ۴۰۰ هزار زائر به کشور

۱.۹ میلیون زائر ایرانی اربعین وارد عراق شدند/ بازگشت بیش از ۴۰۰ هزار زائر به کشور

دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تا صبح امروز بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار زائر ایرانی برای حضور در پیاده‌روی اربعین وارد عراق شدند، گفت: تا صبح امروز ۴۰۰ هزار نفر از زائران اربعین نیز به کشور بازگشته‌اند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از فارس، شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به اینکه تعداد زائران اربعین از مرز ۲ میلیون نفر گذشت، اظهار داشت: تا صبح امروز یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر وارد کشور عراق شدند که بیشتر این زائران از مرز مهران خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در ۵ روز اخیر زائران بسیاری به کشور بازگشتند، افزود: بیش از ۴۰۰ هزار نفر از زائران اربعین در روزهای اخیر به کشور بازگشته‌اند و هم‌اکنون روند اعزام و بازگشت زائران در تمامی مرزها عادی و روان است.

حیدری با بیان اینکه نسبت ورود زائران به کشور نسبت به خروج آن‌ها ۶۰ به ۴۰ درصد است، گفت: هم‌اکنون وضعیت مرزها به خوبی مدیریت می‌شود و همچنان روند بازگشت زائران ادامه دارد اما تعداد زائرانی که به کشور بازمی‌گردند، بیش از زائرانی است که به عراق مشرف می‌شوند.

به گزارش فارس، فردا هم‌زمان با اربعین حسینی خیلی عظیم عاشقان در شهر کربلا حضور دارند و متولیان عراقی از زائران خواسته‌اند که در این روز در شهر کربلا توقف زیادی نداشته باشند تا تمامی عاشقان اربعین بتوانند به زیارت بپردازند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.