تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 70900

رئیس اداره گاز هشترود خبر داد؛

نصب انشعابات گاز در روستاهای کماجری و خلیفه کندی حاتم با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیون ریال

نصب انشعابات گاز در روستاهای کماجری و خلیفه کندی حاتم با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیون ریال

جواد اکبری از نصب انشعابات گاز در روستاهای کماجری و خلیفه کندی حاتم از توابع بخش مرکزی شهرستان هشترود با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیون ریال در مهر ماه سال جاری توسط اداره گاز شهرستان هشترود خبر داد.

مهندس جواد اکبری رئیس اداره گاز شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: نصب انشعابات گاز در روستاهای کماجری و خلیفه کندی حاتم از توابع بخش مرکزی شهرستان هشترود، با تعداد خانوار ۱۱۸خانوار با نصب علمک به تعداد ۹۳ علمک و با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیون ریال در مهر ماه سال جاری توسط اداره گاز شهرستان هشترود انجام شد.

 

وی از مردم خواست جهت امداد و اتفاقات گازی نظیر قطعی گاز خونه، نشتی علمک و آتش سوزی علمک با شماره ۱۹۴ تماس حاصل نمایند و جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از اخبار اداره گاز استان ، عضو کانال شرکت گاز استان بوشهر شوند.

 

اکبری به برگزاری برنامه مشترک اداره گاز و آموزش و پرورش اشاره کرد و تاکید کرد: در آستانه فصل زمستان و استفاده همشهریان از وسایل گرمایشی برنامه ای به صورت نمادین در مدارس اجرا می شود که در آن کارشناسان اداره گاز نکات مهم و ایمنی را برای دانش آموزان تشریح می کنند تا با انتقال این مفاهیم به خانواده ها از خطرات احتمالی پیشگیری شود.

 

اکبری در مورد نقش آموزش در پیشگیری از حوادث نیز گفت: بروشور و کتابچه های راهنما توسط اداره گاز در اختیار همشهریان قرار داده می شود که در آنها نکات ایمنی و تاثیرگذار در سلامت خانواده ها قید شده است.

 

رئیس اداره گاز هشترود، استفاده از وسایل دارای نشان استاندارد، استفاده از کلاهک به شکل H و کنترل مسیر های خروجی در ابتدای استفاده از آنها، رعایت استاندارهای ارتفاع لوله ها در سطح پشت بام، عدم استفاده از آبگرمکن و بخاری در حمام و انباری و همچنین عدم استفاده از شیلنگ گازرسانی به طول بیش از یک و نیم متر را از نکات ایمنی مهمی دانست که می تواند در کاهش خطرات و حفظ سلامت شهروندان موثر باشند.

 

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.