تاریخ انتشار : شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
کد خبر : 70892

فرماندار هشترود:

بازارچه دائمی در محل بازار هفتگی هشترود احداث می شود

بازارچه دائمی در محل بازار هفتگی هشترود احداث می شود

امین امینیان گفت: بازارچه دائمی هشترود در محل بازار هفتگی این شهرستان احداث می شود.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، امین امینیان فرماندار هشترود صبح امروز در دومین جلسه هماهنگی راه اندازی بازارچه دائمی این شهرستان ابراز داشت: پیش از ایجاد بازارچه دائمی باید زیرساخت های لازم نظیر سهولت دسترسی به بازار، ایجاد پارکینگ، دسترسی به امکانات رفاهی (آب، گاز، برق و تلفن) فراهم باشد، چون هدف از این بازارچه دائمی توسعه گردشگری در شهرستان است از این رو ایجاد امکانات تفریحی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی در کنار بازارچه جزو ضرورت ها است.

وی هدف از ایجاد بازارچه دائمی محصولات روستائی را برندسازی این محصولات با هدف جذب گردشگر و ارتقای سطح تولید و ایجاد اشتغال به منظور توسعه پایدار در شهرستان دانست و مطرح کرد: جامعه هدف برای فروش فقط اهالی شهرستان نبوده و باید فراتر از هشترود بیاندیشیم و بفکر جذب گردشگر از شهرستان های مجاور و مسافران بین راهی باشیم.

فرماندار هشترود با اشاره به بازدید صورت گرفته به همراه مدیرکل دفتر فنی استانداری از شهرستانهشترود بیان داشت: در این جلسه مقرر شده که محل فعلی بازارچه هفتگی هشترود برای بازارچه دائمی اختصاص داده شود. از جمله امتیازات بازارچه هفتگی سهولت دسترسی و دارا بودن امکانات رفاهی(آب، برق، گاز و …) در آن و همچنین رونق کسب و کار در این محل است که ظرفیتی بالقوه را فراهم آورده است.

وی گفت: لازم است شهرداری طرح اولیه برای آغاز عملیات فاز یک بازارچه دائمی با احداث ۵۰ غرفه را تا جلسه آینده آماده کند، همچنین بخشداری ها بایستی دهیاران را مکلف به شناسایی افرادی نموده که توانایی احداث غرفه را دارند.

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.