تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
کد خبر : 70700

مسئول دفتر نمایندگی ستاد بازسازی عتبات عالیات در هشترود:

پخت نان برای زائران اربعین حسینی در موکب هشترودی ها در شهر کربلا/ خیّرین برای خرید دستگاه پخت نان مشارکت کنند

پخت نان برای زائران اربعین حسینی در موکب هشترودی ها در شهر کربلا/ خیّرین برای خرید دستگاه پخت نان مشارکت کنند

رجب محمودزاده گفت: بوسیله یکی از خیرین ۱۰ تن آرد و همچنین نیروی کار مورد نیاز تامین شده اما برای خرید دستگاههای پخت نان نیازمند حمایت و کمک مردم خیّر هشترود هستیم.

رجب محمودزاده مسئول دفتر نمایندگی ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: امسال در ایام اربعین موکب شهرستان هشترود در کنار موکب شهدای آذربایجان در شهر کربلا اقدام به پخت نان برای زائران اربعین خواهد کرد.

 

وی اظهار داشت: بوسیله یکی از خیرین ۱۰ تن آرد و همچنین نیروی کار مورد نیاز تامین شده اما برای خرید دستگاههای پخت نان نیازمند حمایت و کمک مردم خیّر هشترود هستیم.

 

محمودزاده افزود: برای ۳ هزار نفر در کربلا توسط این موکب اسکان به همراه تغذیه داده خواهد شد لذا نیاز به اقلامی چون برنج، چای، قند، پتو و بالش هستیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان هشترود تصریح کرد: محل موکب شهرستان در شهر کربلا می باشد اما مکان دقیق آن در شهر مربلا متعاقبا اعلام خواهد شد تا همشهریان زائر اربعین از ان استفاده کنند.

 

وی ادامه داد: دفتر نمایندگی در شهرستان هشترود واقع در روبروی مسجد سیدالشهدا(ع) بصورت پبانه روی آماده دریافت کمکهای نقدی و غیرنقدی هشترودی های ولایتمدار است. همچنین برای هماهنگی نیز می توانند با شماره ۰۹۱۴۴۲۳۸۳۵۶ تماس بگیرند.

 

محمودزاده خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز ساخت صحن عقیله بنی هاشم (ع) در جوار حرم مطهر امام حسین(ع)، هشترودی ها می توانند با اهدای یک آجر در این امر ارزشمند سهیم باشند.

 

 

مصاحبه از مهدی اسمعیل نژاد

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.