تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
کد خبر : 70682

فرمانده سپاه هشترود:

دانش آموزان جهادگر شهید فهمیده های زمان هستند/ قدرت کنونی ایرانِ اسلامی مایه افتخار هر ایرانی است

دانش آموزان جهادگر شهید فهمیده های زمان هستند/ قدرت کنونی ایرانِ اسلامی مایه افتخار هر ایرانی است

سرهنگ احمد تقی پور گفت: امروز ایران اسلامی به قدرتی رسیده است که تن دشمنان به لرزه افتاده و این برای هر ایرانی مایه افتخار است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سرهنگ احمد تقی پور فرمانده سپاه هشترود صبح امروز در مراسم اختتامیه طرح هجرت بسیج دانش آموزی این شهرستان که در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به اثرگذاری اردوهای جهادی گفت: مردم ایران به دانش آموزان بسیجی که با وجود سن کم مشکلات مدارس را در قالب طرح هجرت هجرت رفع می کنند، افتخار می کنند.

 

وی اظهار داشت: بازدهی طرح های هجرت مناسب است و یکی از طرح های بسیار اثرگذار است چراکه بسیجی در وسط میدان است.

 

تقی پور افزود: دختر و پسر دانش آموز بسیجی که وارد میدان شده و مدرسه را رنگ می کند در واقع به دشمن این پیام را می دهد که پای آرمانهای انقلاب ایستاده است.

 

فرمانده سپاه هشترود تصریح کرد: در طول ۴۰ ساله گذشته نه به کشوری حمله کرده و در آینده نیز نخواهیم کرد اما اگر کشوری نگاه چپ به کشور داشته باشد حتما در مقابل آنها خواهیم ایستاد.

 

وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به قدرتی رسیده است که تن دشمنان به لرزه افتاده و این برای هر ایرانی مایه افتخار است.

 

تقی پور خاطرنشان کرد: برای رهائی از مشکلات اقتصادی باید با تکیه بر منابع داخلی، به خودکفائی برسیم تا اثر تهدیدهای دشمنان را خنثی کنیم.

 

وی ادامه داد: دانش آموزان با توجه به اینکه برنامه ریزی دشمن برای ضربه زنی از راه فضای مجازی است باید استفاده صحیحی از این مقوله داشته باشند.

 

فرمانده سپاه هشترود بیان کرد: دانش آموزان جهادگر، شهید فهمیده های زمان هستند و لازم است هر یک از دانش آموزان یک شهید را الگوی خود قرار دهند.

 

وی یاداور شد: در اردوهای طرح هجرت امسال ۸۲۰ نفر روز کار جهادی صورت گرفته که نظافت و آماده سازی مدارس برای بازگشائی از مهمترین آنهاست.

 

 

انتهای پیام/م.ا

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.