تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
کد خبر : 70651

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان:

مدیریت جهادی و استفاده از توان داخلی راه رهائی دائمی از تهدیدِ تحریم است

مدیریت جهادی و استفاده از توان داخلی راه رهائی دائمی از تهدیدِ تحریم است

حجت الاسلام کاملی فر گفت: با تکیه بر توان داخلی و مدیریت جهادی که بارها مورد تاکید رهبری قرار گرفته می توان برای همیشه تهدید تحریم را خنثی کرد همانطور که در دوران دفاع مقدس با تکیه بر توان داخلی توانستیم در مقابل دشمنان بایستیم.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام کاملی فر مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان صبح امروز در مراسم عزاداری هیات رزمندگان اسلام هشترود که با حضور جمع مثیری از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور گفت: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که جوانان ایرانی و سبک زندگی دینی و انقلابی آنها به مراتب از قویترین بمب ها برای آنها خطرناکتر هستند، لذا بیش از ۲۰۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان این نسل از کشور را مورد هجوم قرار داده اند.

 

وی اظهار داشت: در جامعه ای که حدود الهی رعایت نشود افراد ظالم به راس حکومت می رسند لذا باید در رعایت حدود الهی باید مراقب باشیم هرچند در این راه بصیرت خواص جامعه نیز تاثیرگذار است. بی بصیرت خواص می تواند ضربات جبران ناپذیری به کشور بزند.

 

کاملی فر افزود: بحث هسته ای، موشکی و موارد دیگر چون حقوق بشر بهانه ای در دست دشمن است تا بوسیله آنها به اهداف خود برسد لذا باید با افزایش بصیرت به اهداف دشمنان آشنائی پیدا کنیم.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان تصریح کرد: حکومت ظرفیت های عظیمی دارد که در اختیار ماست و باید از این فرصت ها به نحو احسن استفاده کرد.

 

وی ادامه داد: احساس هویت در جهان تشیع در طول تاریخ بی نظیر است و این بدلیل تبعیت از ولایت فقیه است.

 

کاملی فر تاکید کرد: دشنان به این نتیجه رسیده اند که با توجه به توانمندیهای نظامی کشور، اقدام نظامی علیه ایران اسلامی بی نتیجه است که این مورد هم از برکات ولایت پذیری و اقتدار نظامی کشور است.

 

وی خاطرنشان کرد: با تکیه بر توان داخلی و مدیریت جهادی که بارها مورد تاکید رهبری قرار گرفته می توان برای همیشه تهدید تحریم را خنثی کرد همانطور که در دوران دفاع مقدس با تکیه بر توان داخلی توانستیم در مقابل دشمنان بایستیم.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان ابراز کرد: دشمنان سعی دارند با ناکارامد نشان دادن حکومت اسلامی مردم را نامید و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب را برای نسل های جدید کمرنگ جلوه بدهند لذا همه باید با تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله نظام اسلامی و تلاش مضاعف این توطئه دشمنان را نیز خنثی کنیم.

 

 

گزارش از مهدی اسمعیل نژاد

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.