تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۳۱
کد خبر : 70631

سردار خرم در بازدید از رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله(ص)؛

می‌توان پروژه‌های مناطق محروم را به دست جوانان آن منطقه اجرا کرد/ تنها راه‌حل مشکلات همدلی مردم و مسئولین است

می‌توان پروژه‌های مناطق محروم را به دست جوانان آن منطقه اجرا کرد/ تنها راه‌حل مشکلات همدلی مردم و مسئولین است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: می‌توان پروژه‌های پر هزینه‌ را به دست جوانان آن منطقه و به صورت کم‌هزینه مورد بهره برداری قرار داد.

به گزارش پیک هشترود به نقل از آناج، سردار عابدین خرم عصر سه‌شنبه در بازدید از رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله(ص) در منطقه‌ی شمس‌‌ آباد ابراز داشت: با توسل به ائمه اطهار و با استفاده از فیوضات ایام محرم امیدوارم در خدمت به مردمِ مناطق محروم، عنایات الهی را جلب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در قاموس انقلاب اسلامی، مسئول نظام باید همواره در راستای اهداف انقلاب و خدمت به مردم گام بردارد، تصریح کرد: وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین برکات الهی را نازل خواهد کرد، تنها راه‌حل مشکلات جامعه نیز همدلی مردم و مسئولین است.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان ساخت: علت نزول پیروزی‌های ناممکن از ناحیه خداوند تبارک و تعالی در دوره دفاع‌ مقدس این بود که مردم مستضعف و مسئولین به وحدت کلمه دست یافتند و در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند.

وی افزود: جوانان و متخصصان رزمایش اقتدار عاشورایی بدون هیچ چشم داشتی در حال ارائه خدمات عمرانی، آموزشی و پزشکی هستند.

یادگار دوران دفاع مقدس با اعلام اینکه هدف ما ارائه خدمت به مناطق متراکم جمعیتی است، عنوان کرد: در این راه می‌توان پروژه‌های پر هزینه‌ را به دست جوانان آن منطقه و به صورت کم‌هزینه مورد بهره برداری قرار داد.

وی اذعان داشت: در مناطقی که تفکر انقلاب حاکم باشد، پروژه ها و طرح‌های عمرانی و فرهنگی با راندمان بالا و فنی ترین وضعیت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.