تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر : 70617

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

حوزویان از ورود به مسائل جناحی و سیاسی اجتناب کنند

حوزویان از ورود به مسائل جناحی و سیاسی اجتناب کنند

مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه شهرستان هشترود با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) شهرستان هشترود که با حضور امام جمعه هشترود و مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی و جمعی از علما و طلاب این شهرستان برگزار شد، گفت: اگر روحانیون می خواهند در وظایف خود موفق عمل کنند باید با مردم و در کنار آنها باشند و به تحصیل علم اهمیت دهند.

وی افزود: طلبه ها و روحانیون اگر می خواهند حرف هایشان در بین مردم خریدار داشته باشد، باید مراتب طلبگی و شئونات لازم را که از اهم واجبات است رعایت کنند.

وی گفت: بر یک طلبه واجب است که با محوریت اخلاق و ادب، تمامی شئونات و نکات اخلاقی و رفتاری و در واقع عزت نفس خود را رعایت کند و با الگوگیری از آیات، روایات و سیره اهل بیت(ع) مطابق آنها رفتار کنند.

رئیس شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی تاکید کرد: طلاب جوان به عنوان آگاه ترین قشر، به مسائل سیاسی توجه ویژه داشته باشند و با ورود به مسائل سیاسی از نظام پشتیبانی کرده و از ورود به مسائل جناحی و گروه های سیاسی اجتناب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خطاب به طلاب جوان گفت: شماها که قبول کردید به عنوان سرباز و نوکری امام زمان(عج) در این لباس باشید مسئولیت خطیر و سنگینی به عهده دارید.

گفتنی است، در این مراسم از طلبه های ممتاز و اساتید حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) هشترود تجلیل شد.

 

انتهای خبرنگاران/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.