تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۲۶
کد خبر : 70614

فرمانده سپاه هشترود:

خدمت رسانی به مناطق محروم توسط ۸ گروه جهادی در رزمایش بزرگ سپاهیان محمدرسول الله/ برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس در روز ۲۲ شهریور

خدمت رسانی به مناطق محروم توسط ۸ گروه جهادی در رزمایش بزرگ سپاهیان محمدرسول الله/ برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس در روز ۲۲ شهریور

سرهنگ احمد تقی پور گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله در شهرستان هشترود در روزهای ۹ تا ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد که در روز ۱۸ شهریور کلیه گروههای جهادی در قالب ۸ گروه بصورت یکپارچه به مناطق مورد نظر اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سرهنگ پاسدار احمد تقی پور فرمانده سپاه ناحیه هشترود در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان با تبریک روز مباهله و روز خانواده و تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت:‌‌ مردم همیشه در صحنه های مختلف جامعه حضور داشته و ما وظیفه داریم در جهت رفاه حال، آسایش و امنیت آنان تلاش کنیم.

 
وی با اشاره به زحمات و تلاشهای شبانه روزی در انعکاس اخبار و رویدادها از خبرنگاران به عنوان گسترش دهنده آرمان های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی یاد کرد.

 
تقی پور با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله افزود:‌ این رزمایش در شهرستان هشترود در روزهای ۹ تا ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد که در روز ۱۸ شهریور کلیه گروههای جهادی در قالب ۸ گروه بصورت یکپارچه به مناطق مورد نظر اعزام خواهند شد.

 

 

فرمانده سپاه هشترود خاطرنشان کرد: در راستای این رزمایش که در جهت خدمت رسانی به مردم و مناطق حاشیه نشین شهر و ایجاد روحیه جهادی در بین مردم است ۲۰ عنوان برنامه ازجمله ساخت خانه محروم، بهسازی مدارس و آمده سازی آنها برای بازگشایی، فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و احکام، برنامه های زیست محیطی، رنگ آمیزی نقاط مختلف شهر از جمله بلوار جدید منتهی به خیابان شهید رجایی با همکاری شهرداری، آموزش خیاطی و کارگاه آموزشی کاشت زعفران و پرورش زنبور عسل بدلیل زود بازده بودن آنها اجرا خواهد شد.

 
تقی پور در ادامه همچنین از برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس خبرداد و تصریح کرد:‌ این رزمایش در بیش از ۹۰۰ شهر کشور بصورت همزمان در روز ۲۲ شهریور برگزار می‌شود که در شهرستان هشترود نیز با  هدف  حمایت مردمی از انقلاب اسلامی و تقویت نیروهای انقلابی و عمل کننده با همکاری و مشارکت مردم و مسوولین درسطح شهرستان برگزار خواهد شد.

 
وی تاکید کرد:‌ دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی هیچ وقت دست از شیطنت بر نداشته و هیچ وقت پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحمل نکردند و ما وظیفه داریم با برگزاری این رزمایش،‌ ضمن اعلام آمادگی دفاعی خود ،اقتدار وعظمت ملت ایران ‌ انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.

 
فرمانده سپاه هشترود با بیان وضعیت کنونی جهان خاطرنشان کرد: امروز بیشتر از گذشته به وحدت و همدلی نیاز داریم و باید سعی کنیم مشکلات داخلی خودمان را با دست خودمان حل کرده و بیش ازپیش درجامعه امیدواری ایجاد کنیم.

 
وی با بیان عظمت کنونی بسیج در  جامعه بیان کرد: بسیج با تکیه بر خدا با تمامی قوا و امکانات خود آماده مقابله با تمام تهدیدها و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی بوده و همیشه درخدمت رسانی به مردم وحل مشکلات جامعه پیشگام بوده است.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.