تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸
کد خبر : 70595

روایت سردار خرّم از آمادگی بسیج استان برای کمک به دولت؛

ظرفیت بسیج پای کار مبارزه با مفاسد اقتصادی و خدمت رسانی به مردم/ از توان تخصصی اقشار بسیج تا پروژه های محرومیت زدایی

ظرفیت بسیج پای کار مبارزه با مفاسد اقتصادی و خدمت رسانی به مردم/ از توان تخصصی اقشار بسیج تا پروژه های محرومیت زدایی

سردار خرم گفت: ظرفیت بسیج پای کار مبارزه با مفاسد اقتصادی و خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش پیک هشترود، سردار عابدین خرّم، فرمانده سپاه عاشورا در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه عاشورا با اشاره به سخنان اخیر سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفان در خصوص آمادگی و ظرفیت بسیج برای کمک به دولت گفت: در سطح استان اقدامات موثری توسط بسیج در جهت خدمت به مردم عزیز و کمک به دولت انجام گرفته است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در استان با اشاره به پروژه های محرومیت زدایی در آذربایجانشرقی گفت؛ در یک سال اخیر در بیش از ۶۳ روستا، پروژه هایی چون احداث منبع آب شرب، احداث خانه عالم، خط انتقال آب شرب، احداث جاده بین مزارع، احداث مدارس، پل سازی و دیوارهای ساحلی اجرا شده است.

وی افزود: فعالیت های جهادی در قالب بسیج سازندگی نیز از جمله رویکردهای شاخص بسیج در این راستا است. جوانان مومن، انقلابی و پای کار در مناطق دور دست و کم برخوردار در اردوهای جهادی شرکت کرده و سازندگی کشور را دنبال می کنند. در سال جاری احداث خانه محروم برای مددجویان کمیته امداد، احداث خانه های بهداشت و مراکز سلامت، اصلاح شبکه آب روستایی، احداث پل، کمک به پروژه های کشاورزی، احداث زمین های ورزشی و مساجد بین راهی و غسالخانه و نیز استقرار بیمارستان های صحرایی و تیم های پزشکی توسط سیصد گروه جهادی در جریان است. وی امداد و خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه و ساخت ۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی را از جمله دیگر میادین فعالیت بی چشمداشت جهادگران بسیجی معرفی کرد.

سردار خرّم از آمادگی بسیج اقشار و متخصصین برای کمک به دولت در حوزه های مربوطه در آذربایجان شرقی خبر داده و تصریح کرد: بسیج متخصصین و اقشار سپاه عاشورا از ظرفیت خوبی در حوزه مشاوره و اجرای پروژه های عمرانی، پروژه های زود بازده اشتغالزایی، رفع مشکلات و معضلات اجتماعی و حاشیه نشینی ها برخوردار است و اگر دولت شرایط را فراهم کند بسیج آمادگی ایفای نقش در این بخش را دارد. وی افزود؛ همواره رویکرد سپاه و بسیج همواره کمک به مسئولین برای خدمت رسانی خالصانه به ملت شریف بوده است.

فرمانده ارشد سپاه در استان، ظرفیت بسیج را وسیع و بی نظیر خوانده و خاطر نشان کرد: پتانسیل های بسیج روز به روز مضاعف شده و باید سازوکارهایی اتخاذ گردد تا این ظرفیت بالقوه بیش از پیش به کار گرفته شود. مسئولین محترم باید زمینه لازم برای پای کار آمدن آحاد اقشار مردم در جهت سازندگی کشور و رفع مشکلات موجود را فراهم کنند؛ همانگونه که در هر مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی، مسئولین بسیج مردمی را کنار خود داشته اند؛ ثمرات و برکات بزرگی را شاهد بوده ایم.

 

انتهای پیام /

فرمانده سپاه عاشورا، دفاع مقدس را درخشان ترین جلوه ی ظرفیت عظیم و برکات غیرقابل انکار بسیج مردمی دانسته و تصریح کرد: ما در سپاه و بسیج آمادگی کامل خود را برای کمک به دولت و قوه قضائیه در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی اعلام کرده ایم. نمونه همکاری موفق بسیج با نهادهای مسئول را در زمینه مقابله با احتکار اجناس مورد نیاز مردم طی هفته های اخیر در استان آذربایجان شرقی شاهد بودیم که در سطح کشور نیز به عنوان الگو مورد توجه قرار گرفته و تکثیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.