تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
کد خبر : 70564

فرماندار شهرستان هشترود تاکید کرد؛

ضرورت ارائه آموزش‌های مواد مخدر در مدارس برای پیشگیری از گسترش اعتیاد

ضرورت ارائه آموزش‌های مواد مخدر در مدارس برای پیشگیری از گسترش اعتیاد

فرماندار شهرستان هشترود به‌ضرورت ارائه آموزش‌های مواد مخدر در مدارس برای پیشگیری از گسترش آن در جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، امین امینیان ظهر امروز یک‌شنبه در جلسه پیشگیری از گسترش مواد مخدر در هشترود اظهار داشت: تمامی کمیته‌های  مربوطه موظف هستند مصوبات جلسات را اجرا کنند.

وی سپس با اشاره به اینکه آگاهی و اطلاع دادن به جامعه می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند از آموزش‌وپرورش به‌عنوان نهادی یادکرد که با کودکان از دوران کودکی سر و کاردارد و آموزش‌هایی که توسط معلمان و مربیان درزمینهٔ آشنایی با عواقب مصرف مواد مخدر و دیگر آسیب‌های اجتماعی داده می‌شود، در جهت پیشگیری می‌تواند گام اساسی و مثبتی باشد.

فرماندار هشترود ادامه داد: آموزش‌هایی که داده می‌شود باید مشخص شود و برای هر کسی آموزش مرتبط داده شود تا همگان بتوانند بهره‌برداری لازم را داشته باشند.

امینیان تصریح کرد: در محیط‌ های کارگری نیز باید وزش‌های لازم انجام شود، چون این قشر از جامعه نیز در برابر تهدیدات و آسیب های اجتماعی در امان نیستند.

وی تأکید کرد: اگر تمام اقشار جامعه آموزش ببینند و مردم از معضلات و مشکلات این بلای خانمان سوز اطلاع داشته باشند شاهد کاهش تقاضا نیز خواهیم بود ومصرف مواد مخدر در جامعه کاهش خواهد داشت.

وی در پایان یاد آورشد که پیشگیری همیشه بهتر از درمان است و ادارات باید دست در دست هم دهند و با این پدیده شوم مبارزه کنند تا در آینده نزدیک شاهد جامعه ای خالی از مشکلات و معضلات و آسیب های اجتماعی باشیم و این ممکن نمی شود مگر با همت وتلاش همه مردم و آحاد جامعه.

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.