تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
کد خبر : 70513

طی تفاهم‌نامه ای با سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی؛

سپاه عاشورا برای مقابله با محتکران و اخلالگران اقتصادی به کمک دولت رفت

سپاه عاشورا برای مقابله با محتکران و اخلالگران اقتصادی به کمک دولت رفت

طی تفاهم‌نامه ای مابین سپاه عاشورا و سازمان صنعت و تجارت استان مقرر شد از ظرفیت نیروهای فعال بسیج بعد از آموزش‌های لازم در بازدید و بازرسی‌ها استفاده شود.

به گزارش پیک هشترود به نقل از آناج، به دنبال درخواست همکاری ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از فرماندهی سپاه عاشورا در راستای برخورد با اخلالگران، محتکران اقتصادی و تنظیم و برقراری آرامش در بازار، توافقنامه‌ای به امضاء رسید تا نیروهای بسیجی فعال با معرفی سپاه عاشورا در امر بازرسی‌ها و بازدیدها فعالیت نمایند.

طی جلسه‌ای که در این خصوص تشکیل یافت، سردار عابدین خرم با تاکید بر لزوم برخورد با محتکرین، ابراز داشت: سازمان صنعت در خط مقدم مقابله با عواملی که موجب بی‌نظمی در بازار و گرانی شده‌اند قرار دارد و همه مسئولان و افراد در حد توان خود باید این سازمان را یاری کنند.

وی با بیان اینکه پیش‌تر تشکیل ستادهای انصار موجب بازگشت آرامش به بازار شده بود، به ایجاد فضای بی‌اعتمادی در جامعه از نظر روانی اشاره کرد و متذکر شد: ما دچار خود تحریمی شده‌ایم و عده‌ای به شدت دنبال سود و مال اندوزی هستند.

نجاتی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه از افزایش بازرسی از انبارها و گاراژهای بزرگ خبر داد و تاکید کرد: بازاریان و اصناف افرادی متعهد و پایبند به نظام هستند و همدلی برای حفظ آرامش وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.