تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 70481

با اجرای قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان؛

کدام مدیران آذربایجان‌شرقی خداحافظی می‌کنند؟!/ پایان کار بازنشسته‌ها در استان + اسامی

کدام مدیران آذربایجان‌شرقی خداحافظی می‌کنند؟!/ پایان کار بازنشسته‌ها در استان + اسامی

پایگاه اطلاع رسانی آناج لیست مدیرانی را که موعد بازنشستگی‌شان فرا رسیده، تهیه کرده است و با وصول اطلاعات بیشتر در حال تکمیل است.

به گزارش پیک هشترود به نقل از آناج، با تصویب اصلاحیه‌ی قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان مدیران اجرایی زیادی ظرف ۲ ماه آینده بایستی از فعالیت کناره‌گیری و خود را بازنشسته کنند تا فرصت مدیریت برای مدیرانی جوان‌تر فراهم شود.

فارغ از آنکه با اجرایی شدن قانون فوق مدیران آذربایجانی حاضر در کسوت معاونت وزارت بازنشسته می‌شوند، در خودِ استان آذربایجان‌شرقی نیز افراد زیادی به جرگه‌ی «اخراجی‌های بالاجبار» می‌پیوندند تا بالاخره علی‌رغم عطش خدمت‌شان به خلق‌الله، با اجبار قانون خانه‌نشین شوند و یا در بخش‌های خصوصی از تجربیات‌شان استفاده شود.

در آخرین لیستی که از استانداران بازنشسته توسط رسانه‌ها منتشر شده است، نام مجید خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی نیز به چشم می‌خورد و احتمالاً او همراه با ۱۵ استاندار دیگر میز ریاست را ترک خواهد کرد اما اینکه حذف به‌یک‌باره ۱۶ استاندار چه تبعاتی دارد، موضوعی است که باید بررسی شود و شاید همین امر موجب گردد تا روند جایگزینی آنان طول بکشد و به مرور صورت گیرد.

جواد رحمتی، معاون استاندار آذربایجان‌شرقی نیز از جمله افرادی است که در سایت استانداری برای او سوابق ۳۷ ساله‌ای در عرصه مدیریت کشوری لحاظ شده و همین امر موجب گردیده تا گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با بازنشستگی او مطرح شود.

محمدرضا عیدی بارنجی، مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی، محسن نریمان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، حسین نجاتی رئیس سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی و ابوالفضل نوراللهی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌شرقی از دیگر کسانی‌اند که ۳۰ سال خدمت آنان به پایان رسیده است و باید منتظر کناره‌گیری‌شان با اجرای قانون فوق باشیم.

لیست مدیران بازنشسته در حال تکمیل است…

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.