تاریخ انتشار : شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
کد خبر : 70302

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود:

مواد مخدر و کمرنگ کردن اعتقادات انقلابی و دینی از ابزارهای تهاجمی دشمنان در جنگ فرهنگی هستند/ لزوم ورود خانواده ها برای تربیت فرزندان و امر به معروف

مواد مخدر و کمرنگ کردن اعتقادات انقلابی و دینی از ابزارهای تهاجمی دشمنان در جنگ فرهنگی هستند/ لزوم ورود خانواده ها برای تربیت فرزندان و امر به معروف

حجت الاسلام عبدالله موحدی گفت: قوه قضاییه در مبارزه با جرائم مختلف نقش مهمی دارد ولی به تنهایی نمیتواند در پیشگیری از جرم و مبارزه با تخلف و فساد، کاری انجام دهد، لذا ورود خانواده ها برای تربیت فرزندان و امر به معروف الزامی است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام عبدالله موحدب مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود صبح امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام هشترود که بمناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و با حضور جمعی از مسئولین محلی برگزار شد، گفت: ملت ایران در سایه رهبری صالح به یک جریان قدرتمند مبتنی بر عقیده مبدل گردید و با نمایش انسجام در جبهه های نبرد حق علیه باطل توانست بزرگترین پیروزی یک ملت در تمام دنیا را به نام خود ثبت نماید.

 

وی اظهار داشت: نظام اسلامی ایران توانسته است انسانهای با فضائل اخلاقی و ایمان عالی نظیر آیت الله شهید دکتر بهشتی که به فرموده امام راحل بهشتی یک امت بود تربیت نماید.

موحدی با اشاره به اینکه شهدا در پرتو ایمان و عمل صالح به این درجه رسیده اند، افزود: بیداری اسلامی و بازگشت به دین در دنیای امروز، ثمره انقلاب اسلامی ایران  و این انقلاب نیز نتیجه ارزشمند خون شهدا خصوصاً شهدای هفتم تیر و شهدای دفاع مقدس می باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در حال جنگ فرهنگی هستیم، تاکید کرد: ابزار تهاجمی دشمنان شامل مواد مخدر و کمرنگ کردن اعتقادات انقلابی و دینی است و دشمنان در تلاش برای تاثیر گزاری بر جوانان متدین و انقلابی هستند که با هوشیاری خانواده های متدین و علاقمند به نظام و انقلاب، در این جنگ پیروز خواهیم شد.

موحدی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در مبارزه با جرائم مختلف نقش مهمی دارد ولی به تنهایی نمیتواند در پیشگیری از جرم و مبارزه با تخلف و فساد، کاری انجام دهد، لذا ورود خانواده ها برای تربیت فرزندان و امر به معروف الزامی است.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.