تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کد خبر : 70230

۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در سالجاری در هشترود کشف شده است

۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در سالجاری در هشترود کشف شده است

فرماندار هشترود گفت: در سالجاری ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۳۹ نفر در این ارتباط دستگیر شده اند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، امین امینیان روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر هشترود افزود: کشفیات و دستگیری های سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۱٫۵ برابر افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه معتاد متجاهر (تابلو) در هشترود وجود ندارد گفت: اولویت اول در مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد، باید پیشگیری باشد و از مقالات و پایان نامه هایی که در این ارتباط باشد حمایت مالی خواهد شد.
امینیان همچنین از اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت خواست تا پروانه کسب قلیان سراها را تمدید نکرده و از عرضه غذا در اینگونه مکان های جلوگیری کنند.
دادستان هشترود نیز در این جلسه گفت: اگر بیکاری و مشکل اشتغال در جامعه برطرف شود اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی نشات گرفته از این موضوع خود به خود برچیده می شود.
شاهرخ اسداللهی همچنین با بیان اینکه در برخی از کلینیک های ترک اعتیاد، هم به خانواده ها و هم به معتادان در حال ترک خیانت می شود افزود: متاسفانه برخی ها در این کلینیک ها دنبال کاسبی هستند و اولویت اول مسئولان این کلینیک ها درآمدزایی است.
وی از شبکه بهداشت و درمان و اداره بهزیستی خواست نسبت به تجویز دارو مخصوصا شربت ترامادول به معتادان در کلینیک ها رسیدگی و توجه بیشتر کنند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.