تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد خبر : 70214

پروژه جدید بی‌بی‌سی برای ملت ایران؛

تلاش گسترده برای تغییر افکار ایرانی‌ها نسبت به اسرائیل/ روز قدس زنگ خطر را برای بنیامین نتانیاهو به صدا درآورد!

تلاش گسترده برای تغییر افکار ایرانی‌ها نسبت به اسرائیل/ روز قدس زنگ خطر را برای بنیامین نتانیاهو به صدا درآورد!

شمر زمان، نخست وزیر کودک کش رژیم اشغالگر می‌رود اروپا مظلوم‌نمایی می‌کند که بله ایران می‌خواهد ما را نابود کند. آن مخاطب اروپایی هم گوش می‌دهد و سرتکان می‌دهد و نمی‌گوید شما الان در غزه و قدس دارید این جنایت‌ها را می‌کنید.

به گزارش پیک هشترود به نقل از آناج، دستگاه انگلیسی بی‌بی‌سی یک‌بار دیگر با هدف تغییر نگرش ملت ایران نسبت به رژیم صهیونیستی دست به کار شده است و این را می‌توان از آیتم‌های سریالی‌شان در یک برنامه تلویزیونی به وضوح دید.

در این پروژه ابتدا بنیامین نتانیاهو با ژست ایران دوستی در برابر دوربین‌ها حاضر می‌شود و برای آنچه بحران آب در ایران می‌خواند برنامه ارائه می‌دهد! دیری نمی‌گذرد که بی‌بی‌سی با سخنگوی رژیم صهیونیستی مصاحبه می‌کند تا در آن حکومت ایران دشمن مردم و اسرائیل دوست ایرانی‌ها لقب گیرد!

در نهایت نیز بی‌بی‌سی سریعاً یک کارشناس به روی خط می‌آورد تا ضمن به رسمیت شناختن صهیونیست‌ها، عنوان کند آنان در طول ۵۰ سال گذشته آب را مدیریت کرده‌اند و طرحشان می‌تواند به بحران آب در ایران پایان دهد.

این‌ها تنها بخشی از سناریوی صهیونیست‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی است که می‌خواهند «نابودی اسرائیل» را در اذهان عمومی ملت ایران کاری اشتباه جلوه دهند و بر تعداد کسانی که می‌گویند چرا با صهیونیست‌ها دشمنی می‌کنیم، بیفزایند!

در این سناریو تلاش اسرائیلی‌ها برای افزایش تحریم‌ها علیه ملت ایران، کشتار دانشمندان هسته‌ای، قتل عام مسلمانان فلسطین و از این دست موارد جایی ندارد و همین موجب می‌گردد تا مخاطبان ناآگاه هنگامی که ناتیاهو می‌گوید ما دوست ملت ایرانیم، تناقض‌های او را به یاد نیاورند.

تمام این تلاش‌ها تنها در یک مسئله خلاصه می‌شود و آن اینکه رژیم صهیونیستی با مشاهده راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس در ایران با پشتوانه مردمی میلیونی احساس خطر کرده است و راه مقابله با حکومت ایران را در سیاست فریب ملت آن می‌بیند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.