تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 70169

اعلام آمادگی هشترودی ها برای حضور پرشور در راهپیمائی روز قدس؛

شرکت در راهپیمایی روز قدس نشانه اتحاد و یکدلی است/ همیشه باید به یاد مظلوم باشیم

شرکت در راهپیمایی روز قدس نشانه اتحاد و یکدلی است/ همیشه باید به یاد مظلوم باشیم

مردم همیشه در صحنه هشترود با دفاع از مردم مظلوم فلسطین برای حضور پرشور در راهپیمائی روز قدس اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، آخرین جمعه ماه رمضان از سوی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز دفاع از ملت مظلوم فلسطین نامگذاری شده و همه ساله نیز ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی پرشورتر در این راهپیمائی حضور پیدا می کنند.

 

 

مردم همیشه در صحنه هشترود هم که همواره حضور پرشوری در صحنه های مبارزه با استکبار داشته اند در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود برای حضوری دیگر در راهپیمائی روز قدس اعلام آمادگی کردند:

 

 

عسگر که کارمند است در مورد علت حضور خود در راهپیمائی روز قدس گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس نشانه اتحاد و یکدلی و همزبانی ماست و یکی از اثار وبرکات ماه مبارک رمضان هست که همیشه باید به یاد مظلوم باشیم ومثل مولایمان علی از مظلوم دفاع کنیم.

 

۰۴

 

 

محسن دانشجوست و در این باره به خبرنگار ما گفت: قدس نگین مظلومیت جهان اسلام است و وظیفه هرمسلمانی هست که برای دفاع و پشتیبانی و حمایت از اسلام و مستضعفین جهان و انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل در این راهپیمایی شرکت کند.

 

 

محمد شغل آزاد دارد و در یک جمله چنین دلیل حضور خود در راهپیمائی روز قدس را بیان کرد: برای زدن مشت محکمی بر دهان دشمن اسلام و صهیونیست ها.

 

 

محرم مغازه دار است و در این باره به خبرنگار ما گفت: بهترین دلیل شرکت گسترده در راهپیمایی حمایت قاطع از حق هسته ای ایران و امید دادن به تیم هسته ای که محکم در مقابل زیاده خواهی انها جواب بدهند.

 

 

۰۵

 

 

علی راننده است و علت حضور خود را چنین بیان کرد: روز قدس برای ملت ایران و مردم مسلمان جهان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و وظیفه هر مسلمانی است که در این راهپیمایی شرکت کنند.

 

 

داود معلول است اما بصورت جدی در این باره گفت: من حال خوبی ندارم اما حتما در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنم.

 

 

پایان پیام/م.ا

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.