تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
کد خبر : 70165

فرمانده سپاه ناحیه هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

عظمت ملت ایران در سایه همبستگی حول محور ولایت/ شعار مرگ بر آمریکا، شعار مرگ بر استکبار است/ حضور پرشور مردم ولایتمدار هشترود در راهپیمائی روز قدس

عظمت ملت ایران در سایه همبستگی حول محور ولایت/ شعار مرگ بر آمریکا، شعار مرگ بر استکبار است/ حضور پرشور مردم ولایتمدار هشترود در راهپیمائی روز قدس

فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت: در روز قدس امسال باردیگر، مردم روزه دار هشترود همپای سایر ملتهای مسلمان دنیا تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل را همچنان اولویت اول جهان اسلام دانسته و جنایات زنان ، کودکان و غیرنظامیان فلسطینی را محکوم خواهند کرد.

احمد تقی پور فرمانده سپاه ناحیه هشترود در گفتگو با خبرنگار سیاسی پیک هشترود با اشاره به اهمیت راهپیمائی روز قدس گفت: اعلام روز جهانى قدس از سوى حضرت امام(ره) و گسترش این مسأله به سایر کشورهاى اسلامى، فلسطین را از مسأله‏اى داخلى بودن، خارج و آن را به عنوان یکى از مهم‏ترین مسائل جهان اسلام، تبدیل کرد. این مسأله باعث آگاهى، بیدارى و اتحاد جهان اسلام، در قبال اهداف شوم آمریکا و صهیونیسم بین‌‏الملل شد و افکار عمومى جهان اسلام را به کانون این توطئه‏ ها، سوق داد.

 

 

وی اظهار داشت: روز قدس روز اعلام برائت از مشرکین، بیزاری از صهیونیست ها، حمایت از قدس و آزادی آن از چنگال صهیونیست ها است. با شرکت در مراسم روز قدس می توانیم ضمن ابراز همدردی با ملت غزه، حمایت خود را از آنان اعلام کرده و نفسی تازه به جهان اسلام بدمیم.

 

 

عظمت ملت ایران در سایه همبستگی حول محور ولایت

 

 

فرمانده سپاه ناحیه هشترود افزود: آنچه که ما امروز شاهد عظمت ایران و عزت و سرفرازی ایرانیان و صادر شدن انقلاب هستیم، همه و همه از برکات وجود ولایت و رهبری چه در زمان حضرت امام (ره) و چه در زمان رهبری امام خامنه ای مدظله العالی است و این همبستگی مردم حول محور ولایت است که امروز دشمنان ما از عظمت مردم ایران می ترسند وحتی بعضی از کشورها آرزو می کنند کاش یک ذره از قدرت و غیرت مردم ایران را داشتند تا بتوانند در مقابل دشمنان با عظمت و قدرت ظاهر شوند.

 

 

تقی پور تصریح کرد: مبارزه با آمریکا جزء اعتقادات ماست و شعار مرگ بر آمریکا باید حفظ شود چرا که این شعار بعنوان علم برافراشته اسلام و ایران است و اگر این علم برافراشته و این شعار مرگ بر امریکا افسرده و یا کمرنگ شود راه ملت گم خواهد شد چرا که شعار مرگ بر آمریکا شعار مرگ بر استکبار است و دشمنی آمریکا، دشمنی آشکار است.

 

 

حضور پرشور مردم ولایتمدار هشترود در راهپیمائی روز قدس

 

 

وی تاکید کرد: در روز قدس امسال باردیگر، مردم روزه دار هشترود همپای سایر ملتهای مسلمان دنیا تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل را همچنان اولویت اول جهان اسلام دانسته و جنایات زنان ، کودکان و غیرنظامیان فلسطینی و اقداماتی که در راستای انحراف توجه امت اسلامی از موضوع فلسطین، صورت می‌پذیرد را محکوم خواهند کرد.

 

 

فرمانده سپاه هشترود خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمائی روز جهانی قدس امسال در هشترود روز جمعه از ساعت ۱۲ ظهر و از میدان سپاه آغاز و به سمت مصلی شهرستان می باشد و پایان بخش این مراسم برپائی نماز باشکوه جمعه خواهد بود.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.