تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
کد خبر : 70142

فرماندار هشترود در جلسه شورای ترافیک:

جان باختن ۱۴ نفر در محورهای مواصلاتی هشترود در فروردین ماه/ سد معبر منظر عمومی شهر را بامناسب کرده است/ افزایش کرایه سواری های بین شهری باید قانونی باشد

جان باختن ۱۴ نفر در محورهای مواصلاتی هشترود در فروردین ماه/ سد معبر منظر عمومی شهر را بامناسب کرده است/ افزایش کرایه سواری های بین شهری باید قانونی باشد

امین امینیان گفت: متاسفانه از ورودی شهر سدمعبر‌ها شروع می‌شود و فروشندگان وسایل خود را علاوه بر پیاده‌رو در خیابان‌ها نیز پهن می‌کنند و نظم عمومی شهر را به هم می‌زنند که شهرداری باید نسبت به جمع‌آوری مزاحمان تعرض به حقوق مردم، اقدام کند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، امین امینیان فرماندار هشترود صبح امروز در جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل عمومی و شورای ترافیک این شهرستان، از وضعیت بد و نابسامان جاده هشترود به مراغه به خصوص حدفاصل شهر نظرکهریزی تا مراغه انتقاد کرد و خواستار رفع موانع خطر، حادثه‌ساز و روکش آسفالت این جاده شد.

وی گفت: متاسفانه در فروردین ماه امسال در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی این شهرستان ۱۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند که بیشترین آمار جان‌باختگان مربوط به این جاده است.

امینیان در ادامه از شهر هشترود به عنوان شهر سدمعبر یاد کرد و گفت: متاسفانه از ورودی شهر سدمعبر‌ها شروع می‌شود و فروشندگان وسایل خود را علاوه بر پیاده‌رو در خیابان‌ها نیز پهن می‌کنند و نظم عمومی شهر را به هم می‌زنند که شهرداری باید نسبت به جمع‌آوری مزاحمان تعرض به حقوق مردم، اقدام کند.

امینیان با بیان اینکه قانون در سطح شهر هشترود نادیده گرفته می‌شود، تصریح کرد: منظر عمومی شهر در سایه عدم توجه شهرداری و شهروندان بسیار بد است.

وی، اهتمام جدی شهرداری را برای ساماندهی سدمعبر در داخل شهر را خواستار شد و گفت: متاسفانه پیاده‌روها تصرف شده و عابران مجبور به رفت و آمد در خیابان هستند، شورای شهر به وظیفه خود در قبال نظم، امنیت و آبادانی شهر تاکنون عمل نکرده است.

فرماندار هشترود در ادامه ساماندهی هفته بازار شهر هشترود را خواستار شد و اظهار داشت: درست است که بازار هفتگی برای تنظیم بازار نیاز است اما وجود این بازار در جوار جاده ترانزیتی هشترود به مراغه باعث بروز ترافیک در روزهای برپایی این هفته بازار می‌شود.

امینیان، هرگونه افزایش کرایه تاکسی‌های برون‌شهری و مسافرکش را غیرقانونی و خلاف دانست و خواستار برخورد با افراد متخلف شد.

عبدالله بابائیان، رئیس پلیس راه هشترود – مراغه هم گفت: شهرستان هشترود در کاهش تصادفات جاده‌ای در جاده هشترود -مراغه بیشترین آمار تصادفات جاده‌های روستایی نسبت مدت مشابه، رتبه اول را دارد.

وی در ادامه به وجود چاله و دست‌اندازهای خطرناک در جاده هشترود به مراغه اشاره کرد و عنوان کرد: ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هر دو شهرستان باید نسبت به رفع موانع پرخطر اقدام کنند.

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.