تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
کد خبر : 70129

فرماندار هشترود در جلسه شورای اداری:

بسته سرمایه گذاری شامل ۷۴ طرح در بخش های مختلف آماده ارائه به سرمایه گذاران است

بسته سرمایه گذاری شامل ۷۴ طرح در بخش های مختلف آماده ارائه به سرمایه گذاران است

امین امینیان گفت: بسته سرمایه گذاری شامل ۷۴ طرح در بخش های مختلف آماده ارائه به سرمایه گذاران است و کلیه طرح ها در کارگروه های تخصصی بررسی شده اند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، امین امینیان فرماندار هشترود ضبح امروز در جلسه شورای اداری که با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، افزود: کلیه دستگاه های شهرستان هشترود مکلف هستند تا علاوه بر طرح های ارائه شده فرصت ها ، ظرفیت ها و نکات قوت شهرستان را جهت توسعه شناسایی و منعکس نمایند.

 

وی از تدوین طرح امکان سنجی تولید سیمان در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح در میان ۴ طرح ارائه شده توسط اداره صنعت و معدن  می باشد و یکی از ظرفیت های مهم این شهرستان محسوب می شود.

 

فرماندار هشترود خاطر نشان کرد: طرح توسعه گردشگری توسط اداره میراث فرهنگی و گردشگری برای امکان سنجی تدوین شده است که نیاز هست تا بصورت جدی بیش از پیش به این مورد توجه خاصی شود.

 

امینیان بر لزوم  ایجاد و به کار گیری شرکت های دانش بینان در هشترود تاکید کرد و افزود: شرکت های دانش بنیان می توانند با شناسایی تخصصی ظرفیت ها، فرصت ها و ارائه طرح ها جهت توسعه شهرستان  و فرصت های سرمایه گذاری نقش اساسی ایفا کنند.

 
انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.