تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
کد خبر : 70124

جانشین فرمانده سپاه ناحیه هشترود:

روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد فرصتی مناسب برای معرفی شخصیت امام (ره)/ نسل نو باید از انقلاب و دفاع مقدس الهام بگیرند

روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد فرصتی مناسب برای معرفی شخصیت امام (ره)/ نسل نو باید از انقلاب و دفاع مقدس الهام بگیرند

سرهنگ امیر شاهمحمدپور گفت: نسل نو مدیران آینده هستند که باید از انقلاب و دفاع مقدس الهام بگیرند و همین دانش و آگاهی، کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سرهنگ امیر شاهمحمدپور جانشین فرمانده سپاه ناحیه هشترود صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های روز ۱۴ و ۱۵ خرداد که با حضور اعضای شورای اداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی از ظرفیت‌های عظیمی برخوردار است، گفت: این نظام مردم را از شر شیاطین نجات داد که لازم است برای حفظ آن تلاش کرد.

 

وی با اشاره به اینکه زنده نگه‌داشتن یاد امام راحل و قیام ۱۵ خرداد الزامی است، اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای در شهرستان هشترود باید به این منظور در نظر گرفته شود.

شاهمحمدپور روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد را فرصتی مناسب برای معرفی شخصیت امام (ره) دانست و تصریح کرد: باید از صمیمیت و همدلی مدیران دستگاه‌های مختلف در معرفی شخصیت امام(ره) در شهرستان استفاده کرده و مسابقاتی با موضوع وصیت‌نامه امام خمینی(ره) برگزار کنیم.

 

وی تاکید کرد: در این ایام چهره شهر و شهرستان باید به آنچه یادآور این خاطرات است مزین شود تا ذهن خلاق و سوال برانگیز نسل جوان و نوجوان تحریک شود و به دنبال کتاب و تاریخ و دانستن فلسفه این ایام برود چرا که نسل نو مدیران آینده هستند که باید از انقلاب و دفاع مقدس الهام بگیرند و همین دانش و آگاهی، کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.