تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
کد خبر : 70088

فرمانده سپاه هشترود در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر:

فتح خرمشهر گلچینی از گنجینه دفاع مقدس به شمار می‌رود/ ایستادگی در مقابل دشمنان با رمز مقاومت باید سرلوحه مذاکره کنندگان کشور در قضیه برجام باشد

فتح خرمشهر گلچینی از گنجینه دفاع مقدس به شمار می‌رود/ ایستادگی در مقابل دشمنان با رمز مقاومت باید سرلوحه مذاکره کنندگان کشور در قضیه برجام باشد

سرهنگ احمد تقی پور گفت: همانطوریکه در طول هشت سال دفاع مقدس تنها با مقاومت توانستیم در مقابل دشمنان این نظام ایستادگی کنیم الان هم باید در خصوص مسئله برجام مقاومت کنیم و نگذاریم حقی از جامعه و مملکت ضایع شود.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سرهنگ احمد تقی پور فرمانده سپاه هشترود صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر در روز سوم خرداد که در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: این روز با عنوان فتح خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه لحظه لحظه ما مدیون خون پاک شهداست، افزود: باید فرهنگ شهادت‌طلبی را در جامعه نهادینه کنیم.

تقی پور اظهار داشت: جوانان را باید شناسایی سیره شهدا و معرفی شهدا بیشتر آشنا ساخت و نباید در انتقال ارزش‌ها به نسل جوان و نسل‌های بعدی غافل بود.

فرمانده سپاه هشترود تصریح کرد: فتح خرمشهر گلچینی از گنجینه دفاع مقدس به شمار می‌رود و وسعت این شهر نه تنها به خوزستان بلکه متعلق و افتخار همه ایرانیان است.

تقی پور تاکید کرد: امروزه فتح خرمشهر برکسی پوشیده نیست و حضرت امام خمینی(ره) نیز براین روز بزرگ تاکید فراوان داشته‌اند و فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم خرمشهر با دستان خالی مقاومت کردند و در مقابل دشمنان ایستادند، ۵۷۸ روز خرمشهر در اشغال بود اما رزمندگان ما در برابر دشمن ایستادند و به پیروزی رسیدند.

وی در ادامه خواستار ترویج روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و مقاومت شد و گفت: باید این روحیه در جامعه ترویج یابد تا مانع بی‌مسئولیتی، بی‌قیدو بی‌بندوباری، بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه شود.

تقی پور ادامه داد:هدف دشمن از جنگ تحمیلی تنها بدست آوردن خاک این سرزمین نبود بلکه انگیزه اصلی متجاوزین و طراحان آن تخریب ارزشهای نوپای انقلاب و جلوگیری از صدور آن بود واکنون نیز دشمن از ساخت بمب اتمی توسط کشورمان هراسان نیست.بلکه با این بهانه به چالش کشیدن این نظام مقدس و از بین بردن ایمان قوی عملیاتی جوانان این کشور را نشانه رفته است.

 

 

 

فرمانده سپاه هشترود بیان کرد: همانطوریکه در طول هشت سال دفاع مقدس تنها با مقاومت توانستیم در مقابل دشمنان این نظام ایستادگی کنیم الان هم باید در خصوص مسئله برجام مقاومت کنیم و نگذاریم حقی از جامعه و مملکت ضایع شود. باید تجربه هشت سال دفاع مقدس و سالهای انقلاب اسلامی تجربه ای برای مدیران ما باشد تا در مقابل لبخندهای شیطان بزرگ فریب نخورند.

 

 

 

تقی پور دانشگاهیان را پاسداران سنگرعلم و پیشرفت دانسته و ابراز کرد: با برنامه ریزی در راستای تقویت نیروی ایمانی جوانان و برپا نگهداشتن ارزشهای اسلامی تهدیدهای فزاینده دشمن بلا اثر خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.