تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۵۰
کد خبر : 70041

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هشترود خبر داد؛

تشکیل تیمهای نظارتی ویژه ماه رمضان/ برخورد جدی با واحدهای صنفی متخلف

تشکیل تیمهای نظارتی ویژه ماه رمضان/ برخورد جدی با واحدهای صنفی متخلف

بهروز عبدیلی از تشکیل تیمهای نظارتی برای کنترل قیمت اقلام مورد نیاز شهروندان در بازار شهرستان هشترود در ماه مبارک رمضان خبر داد.

بهروز عبدیلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هشترود در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پیک هشترود گفت: تیم های نظارتی با اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی شهرستان از هفته جاری فعالیت خود را آغاز می کند.

 

 

وی افزود: تمهیدات و تدابیر لازم برای تامین کالاهای اساسی مردم در ایام ماه مبارک رمضان اندیشیده شده و پیش بینی می شود هیچ کمبودی در شهرستان ایجاد نشود.

 

 

علمی اظهار داشت: با اقدامات برخی از افراد سود جو در ایام مبارک رمضان قیمت برخی اقلام نظیر مواد پروتئینی افزایش می یابد که با تشدید نظارت ها جلوی چنین اقداماتی گرفته خواهد شد.

 

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هشترود تصریح کرد: در هر صورت، کمیسیون تنظیم بازار شهرستان هشترود آمادگی لازم را برای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان دارد.

 

 

عبدیلی تاکید کرد: واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب و واحدهایی که به صورت مداوم مرتکب تخلفات صنفی می شوند برخورد جدی تری خواهیم داشت.

 

 

وی خاطرنشان کرد: بازرسی های مشترک توسط بازرسان اصناف، سازمان بازرگان ، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه های مرتبط به صورت منظم و مستمر تا پایان ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.