تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
کد خبر : 70037

فرماندار هشترود در جلسه کمیته برنامه ریزی:

واریز ۱۴۰ میلیارد ریال به حساب دهیاری ها در پنج سال گذشته/ توزیع اعتبارات برای دهیاریها در کشور عادلانه نیست/ پروژه های روستائی باید منجر به رونق اقتصادی شوند

واریز ۱۴۰ میلیارد ریال به حساب دهیاری ها در پنج سال گذشته/ توزیع اعتبارات برای دهیاریها در کشور عادلانه نیست/ پروژه های روستائی باید منجر به رونق اقتصادی شوند

فرماندار شهرستان هشترود گفت: در ۵ سال اخیر با عنایات دولت تدبیر و امید بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال به دهیاری های شهرستان تخصیص داده شده که این مبلغ در ۱۰ سال قبل از آن فقط ۴۰ میلیارد ریال بود که در این زمینه شاهد رشد ۷۰۰ برابری هستیم.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، امین امینیان فرماندار هشترود صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: در ۵ سال اخیر با عنایات دولت تدبیر و امید بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال به دهیاری های شهرستان تخصیص داده شده که این مبلغ در ۱۰ سال قبل از آن فقط ۴۰ میلیارد ریال بود که در این زمینه شاهد رشد ۷۰۰ برابری هستیم.

 

وی اظهار کرد: در سال ۹۶ نیز ۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال تخصیص داده شده که در بین دهیاری ها توزیع خواهد شد.

 

امینیان افزود: این اعتبارات از بخش درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده می باشد و هزینه کرد آن در روستاهای فاقد دهیاری نیز از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان صورت می گیرد.

 

فرماندار هشترود تصریح کرد: توزیع این اعتبارات در روستاهای کشور و استان عادلانه نیست و پیشنهاد کرده ایم که این تخصیص اعتبارات برای دهیاری ها بوسیله شاخص هائی چون تعداد روستاهای شهرستان، جمعیت روستاها و همچنین با رعایت قانون توازن منطقه ای صورت گیرد و انتظار داریم نماینده مردم شهرستان در مجلس هم پیگیر این موضوع باشند.

وی تاکید کرد: پروژه هائی که با اجرای آن رونق اقتصادی در روستائی ایجاد شود در اولویت حمایت دولت خواهد بود و بخشداران و دهیاران نیز باید نگاه توسعه ای داشته باشند.

پایان/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.