تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 70033

فرمانده انتظامی هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

برخورد پلیس با حرمت شکنان ماه رمضان/ سالن های غذاخوری برای ارائه خدمات در روزهای ماه رمضان مجوز دریافت کنند

برخورد پلیس با حرمت شکنان ماه رمضان/ سالن های غذاخوری برای ارائه خدمات در روزهای ماه رمضان مجوز دریافت کنند

سرهنگ محمدتقی سلطانی گفت: سالن‌های غذاخوری و مراکز ارائه غذای گرم که قصد ارائه خدمات‌دهی در طول روز ایام ماه رمضان را دارند باید مجوز لازم را از نهاد مربوطه دریافت کنند اما این سالن‌ها باید از طریق فضای بیرونی قابل مشاهده برای افراد روزه‌دار نباشد.

سرهنگ محمدتقی سلطانی فرمانده انتظامی هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با تبریک فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و با تأکید بر تشدید برخورد با روزه‌خواران در ملأعام و اماکن عمومی اظهار داشت: افراد مجاز به روزه‌خواری در ملأعام نیستند و افراد حرمت‌شکن در ایام ماه مبارک رمضان که تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

 

وی اظهار داشت: سالن‌های غذاخوری و مراکز ارائه غذای گرم که قصد ارائه خدمات‌دهی در طول روز ایام ماه رمضان را دارند باید مجوز لازم را از نهاد مربوطه دریافت کنند اما این سالن‌ها باید از طریق فضای بیرونی قابل مشاهده برای افراد روزه‌دار نباشد.

 

سلطانی افزود: مراکزی که مجاز به عرضه مواد غذایی از نوع سرد در طول روز هستند باید تمام ضوابط و مقررات ابلاغی اداره نظارت بر اماکن عمومی را رعایت کنند.

 

فرمانده انتظامی هشترود تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به فوریت‌های پلیسی موضوع را اعلام کنند تا برخورد لازم با متخلفان انجام پذیرد.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.