تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
کد خبر : 70016

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود خبر داد؛

برگزاری طرح جزء خوانی قرآن با عنوان “قرآن در زلال رمضان” در ۱۳ خانه و موسسه قرآنی

برگزاری طرح جزء خوانی قرآن با عنوان “قرآن در زلال رمضان” در ۱۳ خانه و موسسه قرآنی

حجت الاسلام یعقوب اباذری گفت: در ایام ماه مبارک رمضان تاکید بر برگزاری جلسات جزء خوانی در مساجد شهری و روستائی است و این برنامه در ۱۳ خانه و موسسه قرآنی شهرستان با عنوان “قرآن در زلال رمضان” برگزار می شود.

حجت‌الاسلام یعقوب اباذری رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: غبار روبی مساجد در شهرستان هشترود شروع شده است و مساجد شهری و روستائی آماده حضور مومنین و برگزاری مراسم عبادی سیاسی می‌باشند.
وی افزود: برپایی نمازهای جماعت، مراسم شب‌های قدر و اجرای برنامه‌های قرآنی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی هشترود در ماه مبارک رمضان خواهد بود.
اباذری اظهار داشت: ماه رمضان، ماه روزه، ماه تسلیم، اطاعت، ماه پاکی، آمرزش گناهان و ماه شب زنده داری، ماهی که قرآن در آن نازل شده است تا هادی بشر باشد و دلایل روشن، بین حق و باطل را ارائه کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هشترود تاکید کرد: ماه رمضان در مکتب اسلام ماه ضیافت خداست و مومنین او مهمان این دعوت الهی هستند و باید طوری رفتار کنیم تا تمام آلودگی های نفسانی را از خود دور کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان تاکید بر برگزاری جلسات جزء خوانی در مساجد شهری و روستائی است و این برنامه در ۱۳ خانه و موسسه قرآنی شهرستان با عنوان “قرآن در زلال رمضان” برگزار خواهد شد.
اباذری تصریح کرد: در قالب این طرح هر روز از ماه مبارک رمضان یک جزء از قرآن جمع خوانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.