تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۵۵
کد خبر : 70002

آموزش ۲۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «امام حسن مجتبی(ع)» هشترود

آموزش ۲۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «امام حسن مجتبی(ع)» هشترود

مدیر مؤسسه قرآنی امام حسن مجتبی (ع) هشترود، با بیان اینکه ۲۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی، تفسیر، حفظ، تجوید و کلاس‌های هنری و فرهنگی از گرایش‌های آموزشی موسسه قلمداد می‌شوند.

فاطمه محمدپور، مدیر مؤسسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) هشترود در گفت‌وگو با خبرنگار پیک هشترود، با بیان اینکه ۲۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی، تفسیر، حفظ، تجوید و کلاس های هنری و فرهنگی از گرایش های آموزشی موسسه قلمداد می شوند.
وی افزود: قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و برنامه‌ای را که دربرگیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی اوست، ارائه می‌دهد، به میزانی که انسان آموزه‌ها و دستورهای قرآن را در زندگی به کار بندد، موفقیت کسب خواهد کرد اما هر اندازه از قرآن فاصله بگیرد، دچار خسارت و ضرر خواهد شد.
وی از پایه‌های قرآن آموزان گفت و خاطرنشان کرد: قرآن آموزان مؤسسه در پایه‌های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در کلاس های آموزشی حاضر می شوند.
محمدپور ضمن بازگو نمودن تاثیر قرآن در الگوی زندگی ادامه داد: وقتی قرآن الگوی زندگی شود تاثیر خود را روی فرهنگ و اقتصاد می گذارد و فرد قانع شده و تجمل گرایی از میان می رود.
مدیر مؤسسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) هشترود یادآور شد: با قرآن فرصت‌ها نمی سوزد و از زمان به بهترین وجه استفاده می‌شود که پشیمانی را به دنبال نخواهد داشت.
وی با اشاره به فرموده پیغمبر(ص) افزود: پیامبراکرم(ص) می فرمایند: قرآن سفره پر برکت الهی است؛ آن را یاد بگیرید و تا می‌توانید در این راه بکوشید؛ زیرا قرآن نور آشکار و شفای سودمند الهی است. قرآن را یاد بگیرید؛ چون خداوند به جهت فراگرفتن آن، شما را به درجه اعلای شرافت خواهد رساند.
محمدپور قرآن کریم را کاملترین پیام آسمانی دانست و تاکید کرد: قرآن کریم کامل‌ترین پیام آسمانی است که بر پیامبر خدا(ص) نازل شده است، این کتاب آخرین کتابی است که منشور سعادت بشر را داراست، از این رو باید جامع‌ترین، غنی‌ترین و پرمحتواترین کتاب آسمانی باشد، تا آن که بتواند انسان‌ها را در طول تاریخ برای تکامل رهنمون شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.